Transporto ir kelių elektroninių paslaugų teikimo kokybės tyrimas VĮ „Regitra“


Logistikos kursinis darbas.

Įvadas. Teorinė darbo dalis. Viešųjų paslaugų samprata. Kokybės samprata. Elektroninės paslaugos samprata. Viešųjų e. paslaugų nauda piliečiams. Paslaugų kokybės modeliai. Kokybės spragų modelis. PCP savybių modelis. Elektroninių paslaugų kokybės modelis. Empirinė dalis. VĮ „Regitra“ veiklos sritis. VĮ „Regitra“ teikiamos e. paslaugos. VĮ „Regitra“ kokybės tyrimas. VĮ „Regitra“ apklausos duomenų išvados. Išvados bei rekomendacijos. Šaltinių sąrašas.


Problema- kadangi e. paslaugos yra gana naujas dalykas, jos nėra tobulos, to pasekoje, ne visos paslaugos turi prieigą elektroninėje erdvėje ir tai dažnai sukelia nepatogumo jausmą vartotojams.

Darbo tikslas- teoriškai išanalizuoti kokybės sampratą, jos naudą vartotojui, supažindinti su e. paslaugomis bei teorines žinias panaudoti analizuojant transporto ir kelių e. paslaugų teikimo kokybę.

naudojantis moksliniais straipsniais bei teorija išanalizuoti transporto ir kelių paslaugų teikimo kokybę;

Paslaugos suteikimo procesas reiškia procedūrų, įrangos ir veiklos srauto visumą, kurios pagalba paslauga yra suteikiama ir gaunama. Proceso sprendimai iš esmės įtakoja paslaugos teikimą vartotojui. Paslaugos suteikimo procesas gali būti sąlyginai padalinamas į keletą smulkesnių procesų, tokių kaip pirmasis kontaktas su vartotoju, administracinių procedūrų, susijusių su paslaugos pateikimo eiga, valdymas bei administravimas, fizinis paslaugos paruošimas, jos pristatymas vartotojui ir visų šių procesų eigos stebėjimas ir įvertinimas. [3]

Kokybės kultūra – neatskiriama organizacijos kultūros dalis apibrėžiama remiantis dominuojančiomis kokybės idėjomis, vertybėmis ir koncepcijomis, organizacijos personalo kokybės samprata ir kokybės vadybos srityje egzistuojančiomis normomis. [4]

Kokybės stebėsena – tai kokybės reikalavimų išpildymo viso proceso eigoje nuolatinis stebėjimas ir vertinimas, užtikrinantis silpnųjų proceso vietų savalaikę diagnostiką. [4]

Kokybės užtikrinimas – visuma planuotų veiksmų, siekančių kad paslauga arba produktas nuosekliai ir nuolat atitiktų nustatytus kokybės reikalavimus. Užtikrinimas čia suprantamas kaip nekokybės prevencija. [4]

Kokybės vadybos funkcija – planavimo, organizavimo, vadovavimo ir kontrolės veikla, nureipta į konkretaus kokybės proceso valdymą. [4]

Kokybės vadybos pareiga – organizacijos darbuotojo sąmoningas atsakomybės prisiėmimas už konkrečios akademinės veiklos srities kokybės plėtojimą. [4]

Kokybės vadybos sistema – visuma priemonių, padedančių nustatatyti ir palaikyti konkurencingumui būtiną paslaugos ar produkto kokybę. Kokybės vadybos sistema užtikrina visų kokybės procesų tarpusavio koordinaciją. [4]

Kitų kompanijų teigimu, e. paslaugos yra programiniai sprendimai, pagrįsti internetu bei glaudžiai tarpusavyje susiję, vykdant sudėtingus apsikeitimo informacija procesus ar transakcijas.

Paslaugų kokybė yra vienas iš esminių faktorių nusakančių elektroninės komercijos sėkmę ar žlugimą. Elektroninės paslaugos gali būti apibūdintos kaip paslaugų vaidmuo kibernetinėje erdvėje. Santos (2003) pateikia e-paslaugų kokybės koncepcinį modelį su ją lemiančiais veiksniais. Teigiama, kad elektroninė paslaugų kokybė, įtakojanti pagrindinių kainų didinimą ir leidžianti išsaugoti klientus, turi dvi dimensijas: uždaroji - tinkamas internetinės svetainės dizainas, struktūra ir maketavimas, naudojimosi paprastumas, internetinės svetainės suprantamumas ir patrauklumas ir aktviroji - gera pagalba, didelis greitis ir atidi priežiūra, kurią internetinė svetainė gali teikti savo klientams, saugumas, patikimumas, naudingumas vartotojui,. Modelis teikia geresnį e-paslaugų kokybės supratimą, todėl lengviau išsaugoti jau esamus klientus, pasiekti vartotojų pasitekinimą ir organizacijos pelningumą. Toks modelis naudingas įmonėms, kurios siūlo elektronines paslaugas ir, tirdamos savo teikimų paslaugų kokybę, siekia ją gerinti. [7]

Norint naudotis šia e. paslauga turite prisijungti per Elektroninius valdžios vartus, kurie jums leis naudotis paslaugomis. Šios e. paslaugos funkcijos yra labai plačios. Pagrindines galima išskirti kaip išregistruoti transporto priemonę, įregistruoti naują transporto priemonę, išregistruoti parduotą arba baigtą eksploatuoti transporto priemonę, perregistruoti, užsisakyti naujus, ar pakeisti senus transporto priemonės numerius ir t.t..[10]

Suvedus transporto priemonės registracijos liudijimo numerį, tr. priemonės identifikavimo numerį (VIN kodą) bei valstybinio registracijos numerį pateikiama informacija apie techninių apžiūrų duomenis, civilinės atsakomybės draudimo duomenis bei ieškomų transportų priemonių registras. [10]

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Matas
  • 23 puslapiai (3933 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 276 KB
  • Transporto ir kelių elektroninių paslaugų teikimo kokybės tyrimas VĮ „Regitra“
    10 - 1 balsai (-ų)
Transporto ir kelių elektroninių paslaugų teikimo kokybės tyrimas VĮ „Regitra“ . (2017 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-ir-keliu-elektroniniu-paslaugu-teikimo-kokybes-tyrimas-vi-regitra.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 25 d. 07:44