Transporto ir kelių viešųjų e paslaugų tobulinimas


Ekonomikos skaidrės.

Transporto ir kelių viešųjų e. paslaugų tobulinimas. Įvadas. Viešųjų e. paslaugų nauda ir reikalavimai. Tobulinimo modeliai. Orientacijos i vartotojų poreikius stebėjimas. Transporto, kelių ir apskritai visų viešųjų e. paslaugų tobulinimo modeliavimas. Išvados.


Transporto ir kelių viešųjų e.paslaugų tobulinimas.

Įvadas; E.paslaugų nauda ir reikalavimai; E.paslaugų pakopų modeliai; Vartotojo poreikių tyrimas; Tobulinimo modelis; Išvados.

Pasaulis, kuo toliau, tuo labiau modernizuojasi, sukuriamos naujos technologijos, tobulinamos senosios. Todėl įvairios paslaugos vis greičiau skverbiasi į internetinę erdvę, taip pat ir valstybinės viešosios paslaugos. Sunku surasti sau tinkamą, iškyla sunkumų perprantant naudojimasi, žmonės susidūrę su sunkumais, nebenori toliau naudotis viešosiomis e.paslaugomis, todėl kaip ir visos kitos viešųjų e.paslaugų sistemos reikalauja nuolatinio stebėjimo ir tomulinimo.

Uždaviniai: Pristatyti viešųjų e. paslaugų naudą ir reikalavimus; Pristatyti e.paslaugų pakopų modelius; Pristatyti vartotojų poreikių tyrimą; Pristat tobulinimo modelį; Pristatyti išvadas.

Paslaugos prieinamumą ir pasiekiamumą apibūdina tokie veiksniai (Danish... 2004) paslaugos teikimas; vartotojo palaikymas; paslaugos marketingas.

Paslauga turi būti teikiama remiantis vartotojo poreikiais; Vartotojų mokymas; Paslaugų pritaikymas socialinės atskirties grupėms; Vieno langelio principas; grįžtamasis ryšys; Marketingas; Valstybės institucijų bendradarbiavimas.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (401 žodis)
  • Universitetas
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 175 KB
  • Transporto ir kelių viešųjų e paslaugų tobulinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Transporto ir kelių viešųjų e paslaugų tobulinimas. (2016 m. Gegužės 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-ir-keliu-viesuju-e-paslaugu-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:40