Transporto ir logistikos įmonės Marketingo planas


Marketingo referatas. Įvadas. Transporto ir logistikos įmonės apžvalga. X įmonės pristatymas. „Vivatrans“ įmonės konkurentai. „Vivatrans“ įmonės tikslinė rinka. „Vivatrans“ įmonės marketingo kompleksai (prekė, kaina, paskirstymas, rėmimas). Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Naujo produkto pasiūlymas Uab „Vivatrans“ įmonei. Logistikos centrų rinkos apžvalga. X naujo produkto pristatymas. Stipriosios ir silpnosios naujojo produkto pusės (lyginant su konkurentais). Kainodaros strategijos naujam produktui. Kainodaros strategijos naudojimas įvesti naują produktą į rinką. Produkto gyvavimo ciklo augimo ir brandos stadijų kainodaros strategijos. Paskirstymo kanalai. Paskirstymo kanalai ir pagrindinės paskirstymo kanalų alternatyvos. Rėmimo (komunikacijos) strategija. Rėmimo strategijos parengimas naujam produktui.


Marketingo plano tikslas – stiprinti studentų suvokimą analizuojant pasirinktą organizaciją ir jos veiklą bei priimant marketingo sprendimus. Gebėti atrinkti ir susisteminti reikalingą informaciją marketingo planui paruošti.

Naudoti bei interpretuoti informaciją priimant marketingo sprendimus įmonės veikloje;

Atlikti vartotojų segmentavimą ir nustačius privalumus parinkti tikslinę rinką;

Atpažinti vartotojų elgseną formuojančius veiksnius bei kontroliuoti juos tenkinant vartotojų poreikius;

Pasirinkta įmonė, užimanti monopolinės konkurencinės rinkos dalį, yra UAB „Vivatrans“. Ji savo veiklą pradėjusi 2005 metais, šiuo metu klientams gali pasiūlyti tarptautinius pervežimus visoje Europoje bei Rytuose, vietinius pervežimus Lietuvoje specialios paskirties transportu.

Kaip žinoma Alytuje yra nedaug tiesioginių ir stiprių konkurentų, kurie gali teikti panašias transporto paslaugas ir turėti skirtingą paslaugų spektrą, lyginant su pasirinkta analizuoti transporto įmone „Vivatrans“. Buvo pasirinktos Dzūkijos regiono kelios stiprios transporto įmonės

teikiančios tokias pačias ar panašias paslaugas. Tai yra UAB “Transporto Marisa”, „Milčija“, UAB „ECTL“ ir UAB „Vilktukas“.

Visos konkurencingos įmonės teikia tokias pačias ar net panašias paslaugas, kurios gali skirtis tik keliais aspektais, tai paslaugos pateikimu (kokybiškumu) ir paslaugų teikiamu spektru (kiekiu). Visos transporto įmonės teikia su transportu (logistika) susijusią veiklą, tai yra pervežimo paslaugas, kurių esminis skirtumas toks, kad jos vykdo pervežimus skirtinguose regionuose (šalyse). Vienos įmonės labiau koncentruotos vykdyti pervežimus tik Europos šalyse, o kitos įmonės labiau užsibrėžę vykdyti pervežimus į trečiąsias šalis.

UAB „Transporto Marisa“ papildomai yra įsteigusi keltų bilietų pardavimo padalinį.

I.Į. „Milčija“ yra vienintelė iš pasirinktų konkuruojančių įmonių, kuri ne tik teikia transporto paslaugas, bet ir užsiima prekių (langų, vitrinų, durų, garažų, vartų) gamyba, tai pat teikia tokias paslaugas kaip balkonų įstiklinimas, remontuoja žaliuzes ir roletus. Vienintelė ši pasirinkta konkurencinga transporto įmonė turi tiek daug paslaugų, kurios ne tik susijusios su transportu, bet ir su prekės gaminimu ir realizavimu.

UAB „ECTL“ papildomai teikia vietinių pervežimų bei muitinės tarpininkavimo paslaugas, o UAB „Vilktukas“ siūlo autokrautuvo nuomą, taip pat aptarnauja parodas, koncertus, teatrus.

Išanalizavus pasirinktus konkurentus ir jų teikiamas paslaugas, galima nustatyti jų pasirinktą diferencijavimo strategiją, nes kiekviena įmonė stengiasi išsiaiškinti vartotojų poreikius ir juos patenkinti. Visos šios išvardintos įmonės turi savo tam tikrus pliusus ir minusus, bet jos stengiasi likti konkurencingos pasirinktoje rinkoje.

Atlikus pasirinktos įmonės veiklos analizę, galima teigti, kad organizacija išskirtinai yra pasirinkusi tarptautinės rinkos tipą. Teikdama tarptautinių pervežimų paslaugas, įmonė orientuojasi į tarptautinį vartotoją ir jo poreikius. Įmonė yra pasirinkusi tarptautinės rinkos segmentą pagal kelis kriterijus:

- pagal geografinį kriterijų grupuojant šalis į regionus. Daugelio regionų šalys yra geografiškai susijungusios į rinkų grupes arba laisvąsias prekybos zonas – ES, NVS, kuriose pasirinkta įmonė teikia transporto paslaugas. Pasirinkimo prielaida yra ta, kad šios šalys turi panašumų;

- pagal ekonominius kriterijus. Įmonės prioritetas – dirbti tose šalyse, kurių gyventojų pajamų lygis ir bendras ekonomikos išsivystymo lygis yra aukštesnis ir geresnis lyginant su kitomis šalimis.

Išanalizavusi dabartinius pardavimų duomenis, prognozuojamą pardavimų augimo tempą ir tikėtiną pelną, įmonė orientuojasi į verslo organizacijas, kurioms reikia daug paslaugų, kurioms yra svarbi kokybė ir prieinamos kainos, kurioms reikia greito pristatymo ir aptarnavimo, kurios teikia įvairios apimties užsakymus ir yra lojalios savo partneriams. Pagal verslo segmentavimo kriterijus, „Vivatrans“ įmonė atsižvelgia į veiklos charakteristikas, pirkimo būdus, situacijų veiksmus bei asmenines savybes. Pagal pasirinktas tikslines rinkas, įmonė vadovaujasi diferencijuoto marketingo strategija.

  • Marketingas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (3391 žodis)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 37 KB
  • Transporto ir logistikos įmonės Marketingo planas
    10 - 9 balsai (-ų)
Transporto ir logistikos įmonės Marketingo planas. (2016 m. Sausio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-ir-logistikos-imones-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:11