Transporto įtaka valstybės ekonominiame ir socialiniame sektoriuje


Transporto itaka ekonomikai. Transporto poveikis ekonomikai. Transporto sektoriaus įtakos. Lietuvos transporto sistemos esamos būklės analizė. Transporto itaka valstybes ekonomikai. Transporto sektoriaus prognozes. Transporto sektoriaus įtaka. Es įtaka lietuvos transporto sistemai. Transporto itaka imonems. Sektoriaus itaka ekonomikai.

Transporto referatas. Tikslas aptarti transporto sistemos funkcionavimo ir plėtros įtaką lietuvos ekonomikai bei socialinei sferai, visuomenės narių gyvenimo kokybei, užsienio šalims. Teigiami veiksniai. Neigiami veiksniai. Transporto sektoriaus įtaka užsienio šalyse. Transporto įtaka lietuvos ekonomikai bei socialinei sričiai. Lietuvos ekonomikos augimo veiksmų programa. Esama padėtis transporto sektoriuje. Lietuvos transporto sistemos integravimas į bendrąją europos transporto sistemą. Politiniai veiksniai. Remiantis naujausiomis es transporto politikos nuostatomis, es bendrojo intereso transporto infrastruktūros plėtros planais, buvo atlikta lietuvos transporto sektoriaus būklės analizė ir įvardyti šie svarbiausi lietuvos transporto sistemos ilgalaikiai plėtotės tikslai. Ilgalaikėje lietuvos transporto sistemos strategijoje yra išskirtos šios svarbiausios bendrosios lietuvos transporto politikos priemonės. Lietuvos transporto sistemos ir atskirų jos šakų sukuriama dabartinė pridėtinė vertė ir ateities tendencijos. Lietuvos transporto sektoriaus bvp prognozės. Išvados. Literatūra.


Gamybinės ir paslaugas tiekiančios įmonės naudoja transporto sektoriaus paslaugas gabenant žaliavas, darbuotojus bei išvežant galutinius produktus ir tiekiant paslaugas. Šiuolaikinės ekonomikosfunkcionavimas

Neįsivaizduojamas be išvystytos ir tinkamai funkcionuojančios transporto infrastruktūros. Ryšys tarp ekonomikos vystymosi ir pervežimų vystymosi yra labai glaudus ir akivaizdus ( lietuvai, kaip mažos vidaus rinkos valstybei, tarptautinė prekyba turi didelę reikšmę ekonomikos augimui. Nors prekių ir paslaugų eksportas išlaiko augimo tendencijas, tačiau pastaruoju metu lietuvos prekių eksporte vis didesnę dalį sudaro reeksportas – pernai jo apimčiai išaugus daugiau kaip 40 proc. , ši dalis viršijo penktadalį viso eksporto apimties. Lietuviškos kilmės produkcijos išvežimas praėjusiais metais padidėjo beveik 23 proc. (2005 m. Sudarė 25,6 mlrd. Lt), o skaičiuojant be mineralinių produktų, kurių vertę padidino šuoliškai pabrangę naftos produktai – tik 16 proc. (16,76 mln. Lt)

Kaip rodo kitų šalių patirtis ekonomikos ir transporto sektoriaus augimas yra susijęs. Kelių transportas auga greičiau negu ekonomika, tai aiškinama jo lankstumu ir orientacija į vartotojų poreikius.

Europos komisija tikisi, kad iki 2020 metų krovinių vežimo apimtys padidės 50%, o keleivių 35%. Lietuvos ekonomikai vystantis smarkiai greičiau negu es vidurkiui, tikėtina, kad pervežimų apimtys padidės ženkliai smarkiau. Prognozuojant krovinių srautus iki 2015, jie turėtų padidėti (lyginant su 2005 metų krovinių srautais): 92% (pesimistinis scenarijus), 144% (realistiškas scenarijus), 169% (optimistiškas scenarijus).

Transporto sektorius ypatingai svarbus europoje, nes jo vystymas didina darbuotojų produktyvumą, ko pasekoje kyla darbuotojų pajamos ir jų gyvenimo standartai.

Jav transporto departamentas teigia, kad efektyvesnės transporto infrastruktūros kūrimas didina transportavimo pajėgumą, efektyvumą, patikimumą ir gerina aptarnavimo lygį. Tai mažina transportavimo kaštus, tranzito laiką ir skatina įmones plėstis, bei keltis į patogesnes vietas. Todėl didėja produktyvumas ir auga ekonomika. Geresnė transporto infrastruktūra sumažina atstumą kurį turi nukeliauti kroviniai ir žmonės, sumažina transporto kamščius, leidžia įmonėms ir žmonėms geriau prognozuoti važiavimo laiką, leidžia įmonėms centralizuoti logistinius padalinius ir leidžia įmonėms statyti gamybinius pastatus ir sandėlius įvairesnėse vietovėse.

  • Transportas Referatai
  • 2012 m.
  • 9 puslapiai (2116 žodžių)
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 53 KB
  • Transporto įtaka valstybės ekonominiame ir socialiniame sektoriuje
    10 - 1 balsai (-ų)
Transporto įtaka valstybės ekonominiame ir socialiniame sektoriuje. (2012 m. Kovo 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-itaka-valstybes-ekonominiame-ir-socialiniame-sektoriuje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:19