Transporto nauda ir žala


Fizikos skaidrės.

Transporto nauda ir žalą. Pažangių transporto sistemų nauda gali siekti 700 mln. Lt. Nors degalų kainos kiekvieną mėnesį tik didėja ir net siekia vis naujus rekordus. Kasmet siekia 600 mln. Lt. Susisiekimo viceministro Rimvydo Vaštako teigimu. Artimiausią dešimtmetį. Įvežamo kuro bakuose ribojimas – daugiau žalos nei naudos. Gegužės 23 d. Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliai asociacija „Linava“ surengė spaudos konferenciją. Asociacijos „Linava“ atstovų teigimu. Analizuodamas situaciją, R. Malkus priminė situaciją Lenkijoje. Transporto poveikis visų šalių raidai yra didelis. Transporto sistemoje yra itin ryškūs tų pačių reiškinių teigiami bei neigiami padariniai žmonių gyvenimui. Transporto sektorius pasižymi dar viena išskirtine savybe – globalumu pagal apibrėžimą. Konverguoja (ji visų pirma remiasi sėkmingos ES integracijos prognoze). Viena vertus tai suteikė transportui dėmesio bei padidino tikimybę gauti finansavimą šių problemų sprendimams. Bei privalomų (saugančiųjų) standartų priešprieša yra aktuali visoms ES šalims. Ačių už dėmesį.


Transporto poveikis visų šalių raidai yra didelis. Transporto plėtros aktualumas nulemtas susidūrimo tarp augančio susisiekimo poreikio ir fiziškai bei ekonomiškai ribotų galimybių jį patenkinti. Individo lygyje tai reiškiasi kaip susidūrimas tarp jo susisiekimo poreikio ir riboto pajamų bei laiko biudžeto, kurį jis gali skirti šio poreikio patenkinimui [1]. Valstybės lygyje tai yra susidūrimas tarp valstybių siekio, kad jų dalyvavimas tarptautiniame darbo pasidalinime augtų sparčiai (ko pasėkoje augtų ir ekonomika), ir noro išlaikyti kokybišką socialinę bei ekologinę aplinką. Šis tikslų prieštaravimas skleidžiasi kaip poreikis apsispręsti vieno ar kito tikslo naudai konkrečiose aplinkybėse, o sprendimų visuma sudaro tos šalies transporto politiką. Transportas pasižymi ypatingai stipriais išoriniais ryšiais, kaip smarkiai integruota ūkio struktūros posistemė. Pagrindiniai Bendrosios transporto politikos tikslai yra įtraukti į Lisabonos strategiją [170], kas pakelia jų statusą iš sektorinio į bendra ekonominį. Temos aktualumas yra sąlygotas keturių pagrindinių priežasčių grupių: (1) pačios transporto veiklos specifikos (dvilypis socialinis poveikis, globalumas), (2) Lisabonos strategijos, (3) Europos Sąjungos transporto politikos (jų ambicingų ir prieštaringų tikslų, sudėtingo įgyvendinimo), (4) Lietuvos transporto sistemos (jos pokyčių dėl perėjimo iš planinės į rinkos ekonomiką ir dėl Eurointegracijos.

  • Fizika Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (1425 žodžiai)
  • Fizikos skaidrės
  • MS PowerPoint 632 KB
  • Transporto nauda ir žala
    10 - 10 balsai (-ų)
Transporto nauda ir žala. (2016 m. Vasario 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-nauda-ir-zala.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:31