Transporto paslaugų konkurencingumas


Transporto imones konkurentai. Transporto imoniu konkurencingumas. Transporto konkurencingumas. Transporto imoniu konkurencija. Transporto paslaugu analize. Pristatymo laiko patikimumas. Konkurencija transporto imoneje. Transportavimo paslaugos rinka. Transporto paslaugu pletra. Vežimo paslaugų kokybė.

Transporto referatas. Įvertinti transporto įmonės konkurencingumo veiksnius, įtakojančius vežimų kokybę. Išskirti ir įvertinti išskirtines kompetencijas, suteikiančias transporto verslui konkurencinių pranašumų. Atlikti konkurentų tyrimą. Transporto paslaugų konkurenciniai veiksniai. Transporto rinkų analizė. Kabinetiniai tyrimai. Transporto firmos rinkos segmentacija. Kartojimo klausimai.


Išskirti ir įvertinti išskirtines kompetrinkos ekonomikos sąlygomis įmonių konkurencija ne tik neišvengiama, bet ir būtina, nes skatina kelti įmonės techninį lygį, ieškoti naujų rinkų. Įmonės stengiasi mažinti kaštus ir šitaip didinti pelną. Kuo mažesni kaštai, tuo įmonė veiksmingesnė, tuo žemesnės kainos. Konkurencinių rinkų sąlygomis vežėjai stengiasi teikti geresnes paslaugas ir prisivilioti daugiau pirkėjų.

Konkurencija – tai rinkos situacija, kai yra pakankamai daug pirkėjų ir pardavėjų, egzistuoja laisvo įėjimo ir išėjimo iš jos galimybės bei prieinama informacija apie kitų gamintojų kainas; tai tokia rinkos sandaros forma, kurioje firmų, aptarnaujančių rinką skaičius, parodo kokia yra rinka.

Akivaizdu, kad iš keleto identiškų paslaugų, kurių kaina vienoda, pirmiau bus parduota ta, kuri yra aukštesnės kokybės ir turi geresnes vartojamąsias savybes. Kiti šios paslaugos gamintojai bus priversti arba pagerinti savo paslaugų vartojamąsias savybes, arba mažinti kainą (konkrečioje rinkoje). Ir viena, ir antra yra pasiekiama naujais konstrukciniais sprendimais, organizacinėmis bei technologinėmis inpasirenkant vienos ar kitos kelių transporto įmonės siūlomas vežimo paslaugas, įvertinami tokie svarbūs faktoriai, kaip vežimo kaina ir paslaugų užtikrinimas. Svarbiausi paslaugų (aptarnavimo) užtikrinimo faktoriai arba išskirtinės kompetencijos, suteikiančios verslui konkurencinių pranašumų yra šie: pristatymo lvežimo kainų sritis yra tarifai, minimalus svoris, pakrovimo ir iškrovimo sąlygos, įpakavimas, trukdymai (kamščiai), pristatymo metas, krovinio sugadinimas gabenant ir specialios paslaugos, suteikiamos vežant, pavyzdžiui tarpinis krovinio sandėliavimas arba siuntos padalijimas į smulkesnius vienetus ir pristatymas konkretiems klientams.

Vežimo laikas – tai laikas nuo to momento, kai krovinio siuntėjas paruošia prekes išsiųsti, iki to, kai vežėjas pristato jas gavėjui. Į šį laiką įeina pakrovimo ir iškrovimo bei tarp pradinio ir galutinio terminalų važiavimo laikas.

Patikimumas apibūdinamas pristatymo laiko pastovumu, kitaip tariant, patikimumas susijęs su laiko, sugaišto gabenant krovinį, pastovumu.

Pristatymo laikas ir patikimumas yra pagrindiniai ir svarbiausi faktoriai pasirenkant vežimo paslaugas. Vien pristatymo laikas duoda mažai naudos arba visai jos neduoda, jeigu mažas patikimumas.

Trumpesnis pristatymo laikas lemia mažesni produkcijos atsargų kiekio tačiau jei pristatymo laikas labai svyruoja, negalima apsieiti be atsargų kiekio padidinimo.

  • Transportas Referatai
  • 2011 m.
  • 10 puslapių (4228 žodžiai)
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 31 KB
  • Transporto paslaugų konkurencingumas
    10 - 1 balsai (-ų)
Transporto paslaugų konkurencingumas. (2011 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-paslaugu-konkurencingumas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 05:50