Transporto politika jūrų uostų ir vandens transporto srytyje skaidrės


Logistikos skaidrės. Transporto politiką jūrų uostu ir vandens transporto srityje. Parenge simona maškova. Jūrų transportas.   Jūrų transportas. Ši transporto rūšis Europos Sąjungai turi strateginę reikšmę. Aktyviau bendroji jūrų transporto politika buvo pradėta kurti ir vykdyti tik devintajame dešimtmetyje. Europos žemyno pakrantėse (jų ilgis – daugiau nei 100 tūkst. Daus vandenų sektorių. Daugelį metų jūrų transportui skirtos Bendrijos masto politikos nebuvo. Jurų transportas.   Deja, XX a. dešimtajame dešimtmetyje neišvengta laivų avarijų Aegean Sea (1992 m. Komisijos požiūrį į. Disbalanso mažinimas. ES įgyvendinant Lisabonos strategiją siekiama sukurti konkurencingą ekonomiką. Realus būdas sumažinti keliuose krovinių srautus - intensyvesnis jūrų transporto naudojimas. Marco polo programa. Europos sąjungoje. Neturėjo jūrų politikos. Visame ES jūrų ūkyje, įskaitant ir uostus. Uostų politika. ES turi ir. Dabar Europos Komisija rengia kitą šio atmesto dokumento variantą. Ačiu už dėmėsį. Parengę S. Maškova TVf-13/.

  • Logistika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 16 puslapių (1097 žodžiai)
  • Logistikos skaidrės
  • MS PowerPoint 1235 KB
  • Transporto politika jūrų uostų ir vandens transporto srytyje skaidrės
    10 - 7 balsai (-ų)
Transporto politika jūrų uostų ir vandens transporto srytyje skaidrės. (2015 m. Kovo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-politika-juru-uostu-ir-vandens-transporto-srytyje-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:40