Transporto priemonių dinamika špera


Transporto konspektas.

Transporto priemonių dinamika špera.


TP svyravimai važiuojant nelygiu paviršiumi įtakoja vairuotojo, keleivių būsenai ir krovinio saugumui. Todėl vienas iš pagrindinių kelemų TP reikalavimų – tolygus judėjimas ir komfortabilumas (patogumas).TP svyravimai skirstomi į žemo dažnio (15-18 Hz), aukšto dažnio ir virpesiai. Žmogaus organizmas reaguoja į 15-1500 Hz svyravimus. Aukštu dažniu svyruoja TP pakabos elementai, o žemu dažniu svyruoja TP elementai, esantys virš pakabos (pavyzdžiui, kėbulas ir kt.).

Virpesių poveikis žmogaus organizmui priklauso nuo dažnio, amplitudės, poveikio trūkmės ir krypties. Kintamojo pagreičio poveikis žmogaus organizmui priklauso nuo dažnio. Didinant virpesių dažnį, nedideli pagreičių virpesiai gali sukelti nemalonų pojūtį.

Automobilio padangų pėdsakų žymės yra svarbus duomuo nustatant transporto priemonės judėjimo sąlygas: greitį, kryptį (trajektoriją), padėtį prieš eismo įvykį ir jo metu. Taip pat iš padangos pėdsako galima spręsti apie padangos būklę. Padangų pėdsakai, įprastai, susiformuoja automobi-liui judant intensyvaus stabdymo režime, kai stabdomo automobilio padangos kontakto su kelio danga vietoje vyksta padangos gumos ir kelio dangos paviršių slysta-mo kontakto sukibimas, kuris priklauso nuo stabdymo jėgos dydžio (intensyvumo) ir padangos gumos savybių. Vykstant intensyvaus stabdymo fazei automobilio pa-dangos gumos ir kelio dangos (asfalto) kontakto vietoje vyksta difuzija, t. y. labai sustiprėja dviejų kontaktuo-jančių kūnų sukibimas ir išnyksta kūnų skiriamasis pa-viršius.

  • Transportas Konspektai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Erikas
  • 2 puslapiai (1691 žodis)
  • Universitetas
  • Transporto konspektai
  • Microsoft Word 353 KB
  • Transporto priemonių dinamika špera
    10 - 1 balsai (-ų)
Transporto priemonių dinamika špera. (2017 m. Sausio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-priemoniu-dinamika-spera.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 21 d. 12:16