Transporto priemonių egzamino špera


Sankabos paskirtis. Autotramvajus. Benzininio variklio schema. Pavaru deziu paskirtis ir klasifikacija. Transporto priemonių egzaminų spera. Benzininiai varikliai sandara. Transporto priemoniu klasifikacija referatas speros. Transporto priemoniu sandara. Automobilių klasifikacija. Sankabos paskirtis veikimo principas.

Transporto Špera. Pirmosios savaeigės transporto priemonės. Pirmieji vidaus degimo varikliai. Pirmosios automobilių gamybos įmonės. Lengvųjų automobilių klasifikacija pagal kėbulo tipą. Lengvųjų automobilių klasifikacija pagal automobilio masę ir neįkrauto automobilio masę. Krovininių automobilių klasifikacija. Autobusų klasifikacija pagal talpą ir paskirtį. Transporto priemonių klasifikavimas ir kodavimas lietuvoje. Automobilio kėbulas. Automobilio važiuoklė. Vidaus degimo variklio konstrukcija, pagrindinės sudedamosios dalys. Kibirkštinio uždegimo (benzininio) variklio veikimas (keturtakčio). Kibirkštinio uždegimo (benzininio) variklio veikimas (dvitakčio). Rotorinio (vankelio) variklio sandara ir veikimas. Slėginio uždegimo (dyzelinio) variklio veikimas (keturtakčio). Slėginio uždegimo (dyzelinio) variklio veikimas (dvitakčio). Automobilio transmisija. Sankabos paskirtis, sandara ir veikimas. Automobilio transmisija. Pavarų dėžės paskirtis, sandara ir veikimas. Lengvųjų automobilių komponavimo būdai ir jų palyginimas. Automobilių hibridinių pavarų klasifikacija pagal dydį ir jungimo būdą. Hibridinės pavaros su planetiniu reduktoriumi sandara ir veikimas. Hibridinės pavaros su variatoriumi sandara ir veikimas. Vidaus degimo variklių poveikis aplinkai. Kibirkštinio uždegimo variklio pagrindiniai teršalai ir jų nukenksminimo būdai. Slėginio uždegimo variklio pagrindiniai teršalai ir jų nukenksminimo būdai. Miestų viešojo transporto sistema. Tramvajus. Pranašumai ir trūkumai lyginant su kitu viešuoju transportu. Metropolitenas. Pranašumai ir trūkumai lyginant su kitu viešuoju transportu. Troleibusas. Pranašumai ir trūkumai lyginant su kitu viešuoju transportu. Autobusas. Pranašumai ir trūkumai lyginant su kitu viešuoju transportu. Autotramvajus. Pranašumai ir trūkumai lyginant su kitu viešuoju transportu. Maglev traukinys. Pranašumai ir trūkumai lyginant su kitu viešuoju transportu. Geležinkelio atsiradimo istorija. Šilumvežio su elektromechanine pavara sandara ir veikimas. Lokomotyvų


Kai buvo išrastas ratas (maždaug 000–4 000 m. Pr. Kr. ), žmonės stengėsi sukurti priemones, judančias naudojant žmonių ar gyvulių fizinę jėgą.

Seniausias išlikęs garomobilio aprašymas datuotas 1678 m. Tikrasis šiuolaikinių automobilių kūrimas prasidėjo tada, kai 1768 m. Anglų inžinierius ir išradėjas džeimsas vatas išrado garo mašiną.

1524 m. Leonardas da vinčis padarė dviračio, šarvuočio ir savaeigio tanko eskizus. Juos siūlė varyti žmonių ar arklių jėga.

1769–1770 m. Prancūzas nikolausas žozefas kiunjo pagamino garo mašina varomą triratį vežimą, kuris pasiekdavo 1824 m. Paryžiaus inžinerinės karo akademijos profesorius nikola leonardas sado karno aprašė vidaus degimo variklio veikimą ir pateikė idealaus variklio naudingumo koeficiento formulę. 1867 m. N. A. Otas ir oigenas langenas pasaulinėje paryžiaus parodoje pademonstravo 1,5 kw galios atmosferinį dujų variklį. Degančios ir besiplečiančios aukštakrosnių dujos stumdavo laisvai judantį stūmoklį aukštyn. Krintančio stūmoklio judesys per krumpliastiebį ir didžiulį krumpliaratį buvo paverčiamas naudi1892 m. Rudolfas dyzelis gavo pirmąjį patentą dyzeliniam varikliui. Pirmasis 1882 m. Gotlybas daimleris ir vilhelmas maibachas kenstande įkūrė mažų benzininių variklių gamybos įmonę.

1885 m. Karlas bencas užpatentavo pirmąjį automobilį pasaulyje. 1886 m. Prasidėjo šio triračio automobilio, turinčio 0,9 l darbo tūrio variklį, kurio sūkių dažnis 400 min–1, o galia – 0,65 kw, bandymai.

Apie 1900 m. Prancūzijoje, naudojant daimlerio patentą, firmos panhard-levassor , peugeot , renault ir de dietrich pradėjo pirmųjų automobilių gamybą.

1901 m. Daimlerio gamykla pagamino pirmąjį mercedes automobilį. Variklis, esant 100 min–1 sūkiams, pasiekdavo 30 kw galią. Jame buvo daug naujovių. Variklio sukimo momentas ratams buvo.

Perduodamas lanksčiu velenu. Variklyje buvo panaudoti vožtuvai, magnetinė uždegimo sistema ir korinis radiatorius. Automobilio rėmas buvo pag1903 m. Henris fordas įkuria ford motor kompaniją, kurioje 1913 m. Pirmą kartą automobilių gamyboje įdiegta konvejerinė gamyba. 1907–1926 m. Buvo pagaminta 15 mln. Ford t modelio automobilių. Gapagal kėbulo tipą lengvieji automobiliai vadinami arklinių karietų prancūziškais ir angliškais pavaduniversalusis – uždaras automobilis su šoninėmis durimis ir – užpakalyje, sėdynių eilėmis, prailginta užpakaline dalimi bagažinei. Dažnai galinės sėdynės atlenkiamos į priekį.

Limuzinas – uždaras automobilis su šoninėmis durimis.

  • Transportas Šperos
  • 2011 m.
  • 21 puslapis (10409 žodžiai)
  • Transporto šperos
  • Microsoft Word 63 KB
  • Transporto priemonių egzamino špera
    10 - 1 balsai (-ų)
Transporto priemonių egzamino špera. (2011 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-priemoniu-egzamino-spera.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:44