Transporto priemonių remontas ir prekyba atsarginėmis detalėmis


Mechanikos praktikos ataskaita. Įvadas. Autoserviso veiklos ataskaita. Autoserviso charakteristika. Prekių asortimentas, klientų aptarnavimas, plėtros galimybės. Kokybės užtikrinimas. Strategija ir planai. Valdymo struktūra, skyrių funkcijos, motyvacijos ir skatinimo sistema. Galimybių analizė. Swot analizė. Apskaitos organizavimas. Mokesčių mokėjimas. Autoserviso finansinė analizė. Išvados. Literatūra. Priedai. 1 Priedas. Autoserviso struktūra. 2 priedas. Autoserviso valdymo struktūra. 3 Priedas. Autoserviso įmonės balanso ir pelno (nuostolio) ataskaitos.


Siekiant įtvirtinti teorines žinias, įgytas mokantis kolegijoje, bei įgyti praktinių įgūdžių organizuojant ir sprendžiant įmonių ekonomikos ir valdymo uždavinius, buvo atlikta praktika autoservise - auto detalių parduotuvėje.

Atliekant praktiką, teko dirbti vadybininko darbą. Dirbant šį darbą, susipažinau su įmonės prekybos procesu: prekių užsakymu, asortimento formavimu, pardavimo procesu organizavimu ir valdymu.

Tyrimo objektas – procesai, vykstantys autoservise.

Tyrimo tikslas - darbo vietoje praktiškai išnagrinėti pagrindinius įmonės veiklos procesus, susijusius su įmonės veikla.

Tyrimo uždaviniai:

1.aprašyti įmonės veiklą ir vykstančius technologinius procesus bei perspektyvas;

2.pateikti realizuojamų prekių asortimentą ir kokybės užtikrinimą;

3.aprašyti organizacijos valdymo struktūrą, skyrių funkcijas;

4.atlikti įmonės SWOT ir verslo aplinkos analizę;

5.išanalizuoti įmonės finansines galimybes.

Darbą sudaro 20 lapai, pateiktos 5 lentelės, 2 paveikslai, naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas.

Transporto priemonių remontas ir prekyba atsarginėmis detalėmis. (2013 m. Rugpjūčio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-priemoniu-remontas-ir-prekyba-atsarginemis-detalemis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:14