Transporto priemonių remonto ir gamybos technologijos Namų darbas 86 variantas


Transporto namų darbas.

Isuzu N priekinių stabdžių remontas ir priežiūra. Apžiūra ir remontas. Vidinė ir išorinė kaladėlės. Stūmoklio ir cilindro laisvumas. Stabdžių diskas. Lygiagretumas ir storis. Vidaus degimo variklio švaistiklių remonto technologija automobiliui Iveco Daily. Stūmoklio diametro matavimas. Stūmoklio pirštas. Stūmoklio žiedai. Tikrinamas sukimas. Krovininio automobilio DAF CF vairo mechanizmo demontavimo ir montavimo technologija Vairo mechanizmo demontavimas ir montavimas. Vairo mechanizmo demontavimas. Vairo mechanizmo montavimas. Agregato surinkimas. Purkštuvų agregatai Išardymo žingsniai. Surinkimo žingsniai. Pašalinimas Pasiruošimas. Antgalio pritrinimo procedūra. Atsidarymo slėgio reguliavimas. Degalų bakas Demontavimas Pasiruošimas. Naudota literatūra.


1. Lanksti žarna 2. Apsauginis skydas 3. Užveržimo smeigė 4. Rėmas 5. Įvorė 6. Įvorės gaubtas 7. Gaubto užraktas 8. Išorinis kaladėlė 9. Vidinė kaladėlė 10. Vidinės kaladėlės gnybtas

11. Išorinės kaladėlės gnybtas 12. Fiksuojamasis žiedas 13. Stūmoklio apsauga

14. Stūmoklis 15. Stūmoklio tarpinė 16. Rėmo korpusas 17. Atramos korpusas

Nuimama lanksti žarna; apsauginis skydas; atsukamos abi užveržimo smeigės; nuimamas rėmas, atskiriamas nuo vidinės dalies; išimama įvorė; jos gaubtas; atsukamas užraktas gaubto; išimama išorinė ir vidinės kaladėlės; nuimamas fiksuojamasis stūmoklio žiedas; nuimama jo apsauga; ištraukiamas pats stūmoklis; išimama stūmoklio tarpinė; nuimamas atramos korpusas.

Atlikti būtinus detalių pakeitimus, sutvarkymus nuo per ilgo jų naudojimo ar jų matomų gedimo pastebėtų apžiūros metu.

Panaudojus slankmatyti nustatyti išorinės ir vidinės kaladėlių storį, milimetrais strandartas turi būti 14, minimalus storis 1 milimetras. Jei kaladėlės storis yra mažesnis už minimalų storį ją būtina pakeisti kita.

Naudodamiesi mikrometru pamatuojame stūmoklio diametrą, panaudoti vidinio ciferblato skalę matuojant cilindro skersmenį. Standartinis laisvumas 0.08 – 0.18 mm, ribinis 0.23 mm. Jei laisvumas viršija leistiną ribą, stūmoklis turi būti pakeistas.

Užmauti stabdžių diską ant bandymo stendo, pridėti indokatorių prie disko stabdymo zonos kuri liečiasi su kaladėle, indikaturoius turi stovėti 29mm nuo disko krašto. Pasukti diską pilną apsisukimą. Disko kreivumas negali būti didesnis už leistiną ribą – 0.13mm.

Lygiagretumas yra disko storio matavimas keturiuose ar daugiau taškuose, aplink visą disko perimetrą. Visas matavimas turi būti atliktas 29mm nuo disko krašto visuose matavimo taškuose. Disko storis negali svyruoti daugiau kaip 0.010mm nuo matuojamo taško iki kito. Maksimalus lygiagretumas yra 0.02mm. Disko storis standartinis turi būti 35mm, o riba yra 32mm.

Į rėmo korpusą istatyti suriebintą gumą; tarpinę įdėti į griovelį esantį stūmoklyje; įdedant stūmoklį, užmauti jo apsaugą, apsauginį žiedą;

apipilti stūmoklio išorinį perimetrą stabdžių skysčiu, panaudoti rankinį spaustuvą įstatant stūmoklį į jo vietą, stūmoklį ištepti specialiais riebalais kurie kliudytų stūmoklio ir cilindro rūdijimui;

  • Transportas Namų darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (2061 žodis)
  • Universitetas
  • Transporto namų darbai
  • Microsoft Word 1062 KB
  • Transporto priemonių remonto ir gamybos technologijos Namų darbas 86 variantas
    10 - 10 balsai (-ų)
Transporto priemonių remonto ir gamybos technologijos Namų darbas 86 variantas. (2016 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-priemoniu-remonto-ir-gamybos-technologijos-namu-darbas-86-variantas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:19