Transporto sistemos - maršruto analizė


Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Šiauliai – Miunchenas maršruto analizė. Tranzitinių šalių transporto sistemos. Lietuva. Geografinė padėtis. Lietuvos keliai. Lietuvos geležinkeliai. Lietuvos jūrų uostas. Lenkija. Geografinė padėtis. Lenkijos keliai. Lenkijos geležinkeliai. Lenkijos jūrų uostai. Vokietija. Geografinė padėtis. Vokietijos keliai. Vokietijos geležinkeliai. Vokietijos jūrų uostai. Šengeno erdvė. Dokumentai. Tarptautinis reglamentas. Analoginio maršruto analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Referate aprašomas maršrutas tarp Šiauliu ir Miuncheno. Tai analizė kelių kurie kerta Europos šalis per maršruto eiga.

Darbas susideda iš kertamų šalių geografinės padėties, sienų sistemų, analizė apie kelių, oro, traukinių įvairovę.

Taip pat referate nagrinėjama valstybių vidaus mokęsčiai, įstatymai bei jų klasifikacija.

Maršrutas prasideda Šiauliuose. Įvažiuojame i kelią E67, po to važiuojame i vakarinį aplinkėlį A5 kelyje. Šiek tiek pavažiavę pradedame kelionę A5/E67 kelyje kuris eina per Marijampolę ir kertą Lenkijos sieną. Toliau važiuodami E67 keliu pasirenkame 2-ą išvažiavimą į Generala Zygmunta Podhorskiego ir važiuojame DK8 keliu. Kelionės eigoje įvažiuojame į žiedinę sankryžą ir pasirenkame 2-ą išvažiavimą, toliau važiuojame į Aleja Wyszynskiego ir nuo ten važiuojame į 29 Listopada/DK16 kelią. Rondo Marconiego pasirenkame 2ą išvažiavimą į Brzostowskiego/DK16, toliau važiuojame DK61 keliu kol privažiuojame Plac Tadeusza Kosciuszki žiedą, kuriame sukame į 4-ą išvažiavimą į Aleja legionow/DW667, toliau važiuojame DW667 keliu kol DW677 sukasi kairiau ir tampa Lubiejewska/DW627, kiek toliau įvažiuojame į E67/S8 kelia, po to kelionę tęsiame DK8 ir S8 keliuose. Pasirenkame A2/E30 išvažiavimą į kairę link Poznan/Lodz ir toliau važiuojame A2/E30 keliu. Transporto mazge Stryków laikomės dešinės ir važiuojame pagal ženklus DK1/E75/DK14/DK71 kryptimi linkŁódź/Warszawa/Zgierz/DW708/Brzeziny, žiedinėje sankryžoje pasirenkame 2-ą išvažiavimą link DK1/DK14/E75, toliau važiuojame E30 ir A9 link Schenkendorfstraße/B2R München, Deutschland. Išvažiuojame 76-München-Schwabing išvažiavimu per A9, toliau keliaujame B2R keliu, link Miuncheno. Apytikslis maršruto ilgis 1662Km ir jo trukmė 16h 37min.

Lenkijos keliai yra skirstomi į 4 kategorijas pagal administracinį suskirstymą. Keliai ir greitkeliai yra nacionalinio kelių tinklo dalis.

Lenkijos geležinkelių tinklą sudaro apie 19.599 km kelio, pagal 2008 metų duomenis. Iš kurių didžioji dalis yra antžeminiai traukiniai, kurie yra elektrifikuoti bent 3 kV nuolatinės srovės.

Tinklai paprastai yra elektrifikuoti, ir didžioji dauguma buvo pastatyti prieš Antrąjį pasaulinį karą skirtingų geležinkelio bendrovių, kai teritorija buvo dalis kitų šalių, įskaitant Vokietijos geležinkelius ir Rusijos imperijos valstybinių geležinkelių ar komunistų valdžios institucijų 1946 m. Dėl vidutinio amžiaus tinklo ir techninės priežiūros stokos daugelyje skyrių greitis yra mažesnis kaip 100 km / h, net magistralinėse linijose. Didžiausias leistinas greitis geležinkeliais siekia 160 km / h, ypač Centrinėje Magistralinėje linijoje (CMK), kuri jungia Varšuvą į Katovicų ir Krokuvą.

Gdansko uostas yra įsikūręs pietinėje Gdansko įlankos pakrantėje, Gdansko (Dancigo) mieste, išsiplečiantis palei Vyslos žiočių Martwa Wisła (Negyvosios Vyslos), Port sąsiaurio ir Kashubia kanalą. Jis yra vienas iš didžiausių jūrų uostų prie Baltijos jūros.

Uostas Gdanske yra padalintas į dvi dalis: vidinį ir eksterjero(išorinį) uostą.

Port Gdański SA - universalus uosto operatorius, teikiantis tvarkymo ir saugojimo paslaugas biriems ir generaliniams kroviniams.

Gdansko konteinerių terminalas - teikia tiekimo paslaugas;

Šiaurinis uostas įsikūręs vandens telkinyje Gdansko įlankoje. Didžiausi laivai, iki 300.000 tonų dedveito talpa (DWT) ir grimzlės iki 15 m, kurie patenka į Baltijos jūrą gali būti aptarnaujami čia.

Naftoport - žalia nafta, mazutas, kuro terminalas;

Vokietija turi apie 650,000 km kelių, iš kurių 231.000 km yra ne vietiniai keliai. Nacionaliniai keliai Vokietijoje vadinami federaliniais keliais. Jie yra žymimi skaičiais, kad eismo dalyviai papratai suprastų kaip jie atrodo (parašyta juodais skaitmenimis geltoname stačiakampyje su juodu rėmeliu). Federaliniai keliai dažnai vadinami "B", po jos yra rašomas numeris. Pavyzdžiui, "B 1", yra vienas iš pagrindinių rytų-vakarų maršrutas. Svarbesni maršrutai žymimi mažesniais numeriais. Nelyginis skaičiai paprastai taikomas šiaurės-pietų orientuotų kelių ir rytų-vakarų maršrutais. Aplinkkeliams yra pridedama "a" (alternatyvios) arba "N" (naujas suderinimas), kaip ir "B 56n".

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (3733 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 2376 KB
  • Transporto sistemos - maršruto analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Transporto sistemos - maršruto analizė. (2015 m. Lapkričio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-sistemos-marsruto-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:19