Transporto vadyba. Lietuvos transporto sektoriaus ssgg analizė


Transporto sektorius. Ssgg analizes pavyzdys. Transporto imones ssgg. Ssgg pavyzdys. Ssgg analize pavyzdys. Transporto įmonės ssgg analize. Transporto sektoriaus savikaina. Ssgg transporto analizė. Lietuvos gelezinkeliai ssgg analize. Transportas ssgg.

Transporto referatas. Turinys. Įvadas. Tikslas. Kelių transporto sektoriaus ssgg analizė. Geležinkelių transporto sektoriaus ssgg analizė. Vandens transporto sektoriaus ssgg analizė. Oro transporto sektoriaus ssgg analizė. Bendra lietuvos transporto sektoriaus ssgg analizė. Išvada. Literatūros sąrašas.


Strateginių transporto plėtros tikslų nustatymas yra sudėtingas procesas, kuris įvairiose pasaulio šalyse (įvairiais jų raidos etapais) atliekamas skirtingai. Tačiau apibendrintai galime išskirti.

Veiksnius (veiksnių grupes), kuriuos bet kokiu atveju būtina įvertinti, pasirenkant tolesnius transporto sektoriaus plėtros tikslus. Šie vevisos išvardintos veiksnių grupės yra svarbios ir tarpusavyje persipynusios. Tačiau sudėtingiausias dalykas yra tiksliai identifikuoti transporto problemas ir plėtros perspektyvas. Šiam tikslui naudotina įvertinti Lietuvos transporto sistemos stiprybes, silpnybes, galimybes ir grėsmes Atlikti ssgg analizę, o jos pagrindu – numatyti tolesnės šios sistemos plėtotės tikslus ir priemones, siekiant, kad Lietuvos transporto sektorius būtų konkurencingas tenkinant augančius poreikius, tiek Lietuvos vidaus, tiek ipalanki tranzitui šalies geografinė padėtis (šalies teritoriją kerta du pripažinti esantys kontinentinės svarbos transporto koridoriasukurti Kauno, klaipėdos, vilniaus, o prireikus – ir kituose regionuose (panevėžio ir šiaulių) modernius viešuosius logistikos centrus, integruoti juos į baltijos jūros regiono transporto logistikos centrų tinklą.

Modernizuoti keleivinį maršrutinį transportą – atnaujinti jį techniškai, derinti atskirų rūšių transporto paslaugas, diegti naujas bilietų sistemas (taip pat vieno bilieto sistemą).

Modernizuoti eismo valdymoneracionali Lietuvos geležinkelių organizacinė struktūra (infrastruktūra neatskirta nuo komercinės (operatyvinės) veiklos, tai trukdo rinkos santykių plėtojimui geležidėl naujų geležinkelio įmonių (vežėjų) eismo saugos užtikrinimo patirties stokos gali pagausėti eismo įvykių.

Naujos geležinkelio įmonės (vežėjai) gali neužtikrinti geležinkelių transporto paslaugų vartotojų interesų tenkinimo ir viešoslaivybinės ro–ro linijos leidžia plėsti jūrų laivybą, jūrų greitkelius ir intermodalinį vežimą, organizuoti multimodalinį vežimą.

Palyginti didelis turizmo potneišvystytas vidaus vandenų transportas: nebeatitinka dabarties reikalavimų vidaus vandenų uostai, pasenę laivai.

Klaipėdos jūrų uoste nepakankamos konteinerių terminalų galimybės (negalima priimti 3–4 kartos konteinerių vežinepakankamai subalansuota klpritaikyti klaipėdos jūrų uostą tenkinti tiek Lietuvos, tiek išsiplėtusios es, tiek ir tranzito iš trečiųjų šalių poreikius.

  • Transportas Referatai
  • 2010 m.
  • 8 puslapiai (1230 žodžių)
  • Universitetas
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 33 KB
  • Transporto vadyba. Lietuvos transporto sektoriaus ssgg analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Transporto vadyba. Lietuvos transporto sektoriaus ssgg analizė. (2010 m. Gruodžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/transporto-vadyba-lietuvos-transporto-sektoriaus-ssgg-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:51