Traškučių „estrella“ marketingo komplekso analizė ir tobulinimas


Marketingo referatas.

Įvadas. Traškučių makro aplinkos analizė. Mokslinė - technologinė aplinka. Ekonominė aplinka. Gamtinė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Konkurencinė aplinka. Traškučių mikro aplinkos analizė. Pirkėjai. Konkurentai. Partneriai. Tiekėjai. Įtakos grupės. Neigiamos įtakos grupės. 4,,estrella” produkto aprašymas. Tiriamo produkto lygmenys. „Estrella“ produkto kvasifikacijos. Prekių asortimentas. Šaltinis sudaryta autorių. Produkto gyvavimo ciklas. „Estrella“ identifikavimas. Produkto vardo strategija. Prekės įpakavimas. 5„Estrella“ traškučių kainodara. Kainodaros tikslo (-ų) (finansinių ir nefinansinių) identifikavimas ir pagrindimas. Paklausos ir pasiūlos elastingumo apibūdinimas. Naudojamo kainų nustatymo metodo identifikavimas. Kainodaros strategijos identifikavimas. „Estrellos“ kainodaros vieta "Kaina/kokybė" matricoje. Paskirstymas. Produkto ir informacijos judėjimo kanalo apibūdinimas. Paskirstymo kanalai. Naudojimo pasiskirstymo sistemos apibūdinimas. Kanalų kanalo valdymo strategijos apibūdinimas. Rėmimo komplekso elementų apžvalga (reklama, pardavimo skatinimas, ryšiai su visuomene ir populiarinimas ir t. t. ). Komunikavimo modelio analizė. Ssgg analizė. Literatūros sąrašas. Priedas.


Kiekvienai kompanijai, net ir sėkmingiausiai, ateina metas, kai gali tekti tobulinti marketingo kompleksą , prisitaikyti prie kintančios aplinkos, nes šiais laikais vartotojai yra labai išrankūs. Užkandžių gamintoja "Estrella" - taip pat ne išimtis, kuriai gali tekti keisti marketingo komplekso strategijas, kurias stengsimės išanalizuoti ir pateikti jų tobulinimo pasiūlymus.

Daug kompanijų gamina panašią produkciją, tad labai didelė yra tarpusavio konkurencija, todėl bulvių traškučių įmonės daug investuoja į reklamą, kad tik nugalėtų savo konkurentus. Išviso bulvių traškučių įmonių yra nemažai . Tačiau rinkoje išsilaikyti naujiems produktams gana sudėtinga, nes vartotojai jau yra pasirinkę keletą savo mėgstamiausių rūšių.

Traškučiai „Estrella“ yra dažnai perkama prekė. Pagrindinę šiuo ženklu žymimų produktų auditoriją sudaro 15–29 metų vartotojai.

Pagrindiniai jų konkurentai – „Lays“ ir „Taffel“ ženklai. Taip pat konkuruoja su „Pringles“, ir „Bon chance“ –duonos traškučiais. Galima paminėti ir saulėgrąžas „Yes“ ar kukurūzus „Aha“.

UAB „Estrella baltic“ yra sudariusi sutartis su tarpininkais (didmenininkais ir mažmenininkais), kurie patys pasirūpina, kad „Estrella“ traškučiai patektų į jų prekybos įmones. Viena iš tarpininkų yra didmeninės prekybos įmonė UAB „Sanitex“. Kiti tarpininkai yra mažmeninės prekybos įmonės, tokios kaip didieji prekybos centrai „Maxima“, „Rimi“, „Iki“, „Šilas“, „Pliusas“ bei mažesnės prekybos įmonės. Taip pat bendradarbiauja su „Big idea“-reklamos agentūra,yra įsikūrusi net „Estrella partners group LLC“, bendradarbiauja su „Forum cinemas“ (akcija: perkant „Estrella“ čipsų pakelį gali laimėti nemokamą pakvietimą į „Forum Cinemas“ kiną), PLC „Akropolis“.

Prekė - tai gamybinės veiklos arba gamtoje sutinkamas objektas, galintis tenkinti norus ir poreikius, gali būti siūlomas pirkimui, vartojimui, naudojimui arba dėmesiui atkreipti. Prekėmis gali būti bet koks mainų objektas: materialūs objektai, (gaminiai) paslaugos, asmenys, vietovės, organizacijos ir idėjos.

2. Sprendimas : traškučiai pakelyje, kurios lengva atidaryti , taip pat dėžutėse su dangteliu. Taip pat traškučiai „Estrella“ išsiskiria ir gamybos būdu, bendrovė juos gamina iš lietuviškų bulvių, o kai kurie konkurentai nevengia gamybai rinktis bulvių košės su krakmolu.

3. Idėja : ilgas galiojimo laikas, įvairūs saviti skoniai specialiai pritaikyti mūsų vartotojų rinkai, įvairi traškučio forma.

4. Ženklas: „Estrella“ ženklas yra gerai žinomas. Prekių ženklo strategija orientuota į vietos rinkas . „Estrella“ asocijuojasi su kaškuo , kas yra traškus.

1.Traškučių „Estrella“ pakelių dizainas yra gerai žinomas, visų pirma „Estrella“ ženklas yra pakuotės priekyje ir gerai matomas. Be tokiekvieno skonio traškučių pakelis yra skirtingos spalvos,(pvz., yra raudonų ir žalių pakelių,kurie vartotojam gali asocijuotis su Lietuvos vėliavos spalvomis, ypač žalia, nes ši spalva Lietuvoje yra krepšinio spalva,taip pat gali asocijuotis su gamta).Taip pat būna vaizdžiai pavaizduota, su kokiais ingridientais tie traškučiai yra. Taip pat dažniausiai yra nuoroda,kur patogiausia būtų praplėšti pakelų, šiuo atveju tai būna pavaizduota pakelio viršutiniame kampe, tai suteikia patogumo.

1.Kadangi visi traškučiai yra ilgo galiojimo prekė, tai vartotojam tai nėra itin svarbu, nes tai yra greitai suvartojamas gaminys.

1.1 Paplitęs klasifikavimas pagal naudojimo trukmę:

•Traškučiai yra trumpalaikio naudojimo prekės, nes tai greitai suvartojami gaminiai (per vieną ar keletą vartojimų).

1.2Klasifikavimas pagal prekės pobūdį :

•galutinio vartojimo produktai ( skanūs ir gardūs traškučiai, kuriuos galima iškart valgyti ir kuriais nėra siekiama sukurti naujų prekių).

1.3 Prekės gali būti klasifikuojamos pagal vartotojo tipą:

Bulvių traškučius priskirtume asmeninio naudojimo prekėms ( savo poreikiams, malonumui tenkinti).

  • Marketingas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 28 puslapiai (4980 žodžių)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 373 KB
  • Traškučių „estrella“ marketingo komplekso analizė ir tobulinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Traškučių „estrella“ marketingo komplekso analizė ir tobulinimas. (2016 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/traskuciu-estrella-marketingo-komplekso-analize-ir-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:17