Traukinių sankaba


Autosankaba lokomotyvo. Lokomotyvo autosankaba.

Inžinerijos kursinis darbas. Įvadas. Lokomotyvų sukabinimo ir smūgių slopinimo įrenginių paskirtis ir veikimo principas. Autosankabos paskirtis ir veikimo principas. Slopinimo įrenginių paskirtis ir veikimo principas. Lokomotyvų sukabinimo ir smūgių slopinimo įrenginių konstrukciniai ypatumai, tipai, schemos. Autosankabos konstrukciniai ypatumai, tipai, schemos. Slopintuvų konstrukciniai ypatumai, tipai, schemos. Sukabinimo ir slopinimo įrenginių privalumai , trūkumai. Sukabinimo įrengių privalumai ir trūkumai. Slopinimo įrengių privalumai ir trūkumai. Kitų sukabinimo įtaisų apžvalga. Modernizuota SA-3 autosankaba. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedas.


Pastaruoju metu geležinkelio transportas įgyją vis didesnę reikšmę ne tik Lietuvos, bet ir pasaulio transporto sistemoje. Tai lemia dvi pagrindinės priežastys – palyginti maža oro taršą ir mažiausi lyginamieji vežamų krovinių ir keleivių tarifai. Bet norint, kad traukinys sklandžiai išriedėtų iš stoties ir važiuodamas sklandžiai įveiktų kreives ir kitus sunkumus būtini lokomotyvo ir vagono sukabinimo ir smūgių slopinimo įrenginiai. Savo darbe aš noriu aprašyti autosankabos ir slopinimo įrenginių veikimo principą, paskirtį, konstrukcinius parametrus ir taip pat iškylančias problemas.

Savo darbe aš išsikėliau šiuos uždavinius:

•Sužinoti nagrinėjamos sistemos paskirtį, veikimo principą.

•Aprašyti konstrukcinius ypatumus, parametrus

•Sužinoti agregato pagrindinius privalumus ir trūkumus

•Išsiaiškinti problemas ekspolotuojant agregatą.

•Padaryti išvadas

Traukinių sankaba. (2014 m. Gegužės 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/traukiniu-sankaba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:17