Traukos baterijos regeneracijos paslaugos įvedimo į rinką marketingo programa


Marketingo kursinis darbas.

Įvadas. Naujos paslaugos idėjos aprašymas. Naujos paslaugos tikslai. Idėjos kūrimo ir vertinimo aprašymas, idėjos pasirinkimą nulėmę kriterijai ir argumentai. Paslaugos naujumo lygis bei informacija apie naują paslaugą ir jos savybės. Naujos paslaugos pagrindinė nauda vartotojui. Analizės etapas. Prognozuojamos paslaugos “Traukos baterijų regeneracija” rinkos aprašymas. Esama rinkos būklė, svarbiausi verslo makro aplinkos veiksniai. Traukos baterijų regeneravimo paslaugos charakteristikos. Naujų paslaugos tiekėjų atėjimo į rinką galimybės. Paslaugos pakeičiamumo lygis. Pirkėjų galia daryti įtaką paslaugos kainai ir jautrumas kainai, tiekėjų galia daryti įtaką žaliavų kainai. Sezoniniai rinkos pakitimai, paslaugos ciklai ir kita. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Pagrindiniai segmentai ir jų talpumas. Tikslinės rinkos parinkimas. Pagrindinės tikslinės rinkos vartotojų geografinis segmentavimas. Pagrindinės tikslinės rinkos vartotojų segmentavimas pagal įmonių pirkimus. Pagrindinės tikslinės rinkos vartotojų segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Tikėtina tikslinės rinkos apimtis ir galima augimo tendencija. Konkurentų analizė. Informacija apie konkuruojančias prekes, tiesioginius ir netiesioginius konkurentus bei stipriosios ir silpnosios pusės. Pagrindiniai konkurentai. Ateities planai. Ssgg analizė. Prekės pozicionavimas. Konkuruojančių prekės ženklų išskyrimas. Apsisprendimo atributų identifikavimas ir reikšmingumo įvertinimas. Vartotojų vertinimo „Energic Plus“ ir konkurentų prekių ženklų pagal apsisprendimo atributus nustatymas. Pozicionavimo žemėlapio sudarymas. Norimos „Energic Plus“ prekės ženklo pozicijos nustatymas. Pozicionavimo teiginio formulavimas. Marketingo sprendimai. Paslaugos sprendimai. Kainodaros sprendimai. Paskirstymo sprendimai. Rėmimo sprendimai. Biudžetas. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas – sukurti naujos paslaugos – Traukos baterijų regeneravimo – įvedimo į rinką marketingo programą.

Pateikti naujos paslaugos traukos baterijų regeneravimo idėjos aprašymą, pagrindinį sukūrimo tikslą ir naudą vartotojui;

Atlikti naujai sukurtos paslaugos esamos rinkos analizę;

Išnagrinėti konkurencinę aplinką ir nustatyti pagrindinius konkurentus;

Suformuluoti marketingo sprendimus: prekės, kainodaros, paskirstymo, rėmimo;

Detali analizė leido sukurti naujos paslaugos traukos baterijų regeneravimo įvedimo į rinką marketingo programą, suformuluoti marketingo sprendimus, parinkti marketingo strategijas bei numatyti jų įgyvendinimą.

Akumuliatoriai (baterijos) yra skirstomi pagal jų panaudojimo paskirtį  ir pagaminimo technologiją. Pagal panaudojimo sritis jie yra skirstomi į automobilinius (startinius), jūrinius (marine) ir gilaus ciklo (traukos) akumuliatorius. Būtent gilaus ciklo akumuliatoriai yra tie, kuriuos reikia rinktis. Tik tokie akumuliatoriai gali tarnauti ilgą laiką. Traukos baterijų tarnavimo laikas priklauso nuo to, kaip jos yra eksploatuojamos, prižiūrimos, įkraunamos, kokioje  temperatūroje veikia, o taip pat nuo daugelio kitų faktorių. Yra atvejų, kai tikrai kokybiški akumuliatoriai, kurių projektinis amžius yra iki 8 metų, dėl dažno perkrovimo, sugenda vos per kelis eksploatavimo mėnesius [1]. Maža to, akumuliatorius įmanoma sugadinti net jų visai neeksploatuojant, o tiesiog laikant karštoje patalpoje ir nekompensuojant jų savaiminio išsikrovimo.

Vartotojams, kuriems reikalingas nuolatinis ir ilgalaikis elektros energijos tiekimas elektriniuose keltuvuose, krautuvuose, elektromobiliuose, neįgaliųjų vėžimėliuose, golfo vėžimėliuose, grindų valymo mašinose, tradicinės starterinės baterijos netinka. Šios kategorijos vartotojams pritaikytos traukos ir pusiau traukos baterijos. Dėl to, kad darbo krūvis nėra planuojamas pagal baterijos įkrovimo intervalus, išeikvojama daugiau nei 80% baterijos galios, pakraunama dažnai, bet trumpai ir distiliuoto vandens lygio nesekimas trumpina traukos baterijos gyvavimo laiką ir mažina talpą. Traukos baterijos yra naudojamos daugelyje įmonių ir netgi labai dažnai (priklausomai nuo įmonių paskirties ir dydžio), to pasekmė yra greitas baterijų dėvėjimasis. Lietuvos įmonės, naudojančios tokio tipo baterijas, kai josios susidėvi, paprastai keičia naujomis. Šiai dienai, akumuliatorinių baterijų rinkoje yra didelis pasirinkimas, o siekiant patenkinti išrankiausių vartotojų poreikius, baterijų gamintojai sparčiai tobulina savo gaminių technologijas. Todėl mes pasiūlysime naują paslaugą, kuri bus perversmas Lietuvos traukos baterijų talpos atstatymo rinkoje.

Mūsų paslaugos pagrindinis tikslas yra taupant klientų lėšas ir laiką, kokybiškai ir nebrangiai prailginti baterijų tarnavimo laiką.

Buvo pasirinktos kelios verslo idėjos. Jos įvertintos pagal tam tikrus kriterijus, kurie padėjo nulemti optimaliausios idėjos pasirinkimą.

Susumavus gautus rezultatus, atrinkome daugiausiai balų surinkusią idėją – traukos baterijų regeneravimo paslauga. Atrinkus idėją, galėsime smulkiai ją aprašyti, t.y. nustatyti prekės poziciją rinkoje, naudą vartotojui, palyginsime su kitų įmonių teikiamomis paslaugomis, išskirsime vartotojų segmentus ir apibūdinsime panaudojimo sritis.

Tam, kad nauja paslauga patenkintų kuo įvairesnius vartotojų poreikius, ji turi pasižymėti tokiomis savybėmis:

Ji turi būti patogi naudoti vartotojui;

Ji turi skirtis nuo konkurentų teikiamų paslaugų ir prekių.

Savaime sušylantis buteliukas Yoomi – šiai dienai ši prekė būtų aktuali tarp mamų, kurios pačios nemaitina ar dažnai keliauja, bet kadangi buteliuko savikaina gan aukšta, gamintojo vardas nėra žinomas, reikėtų nemažų investicijų reklamos srityje. Todėl manome, kad prekė nebūtų finansiškai pelninga ir turėtų trumpą gyvavimo ciklą.

Konferencijų įranga Tely HD–šios prekės savikaina yra ganėtinai aukšta, taip pat šiuo metu yra naudojama analogiška programa Skype. Būtų sudėtinga įtikinti vartotoją įsigyti šį įrenginį, nes Skype programa yra naudojama beveik kiekvieno žmogaus šiuolaikiniame pasaulyje, taip pat ji yra nemokama. Tely HD konferencijų įranga būtų žymiai nepatogiau naudotis palyginus su Skype programa, kai pastaroji yra prieinama kiekvienam.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 43 puslapiai (9736 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 515 KB
  • Traukos baterijos regeneracijos paslaugos įvedimo į rinką marketingo programa
    10 - 10 balsai (-ų)
Traukos baterijos regeneracijos paslaugos įvedimo į rinką marketingo programa. (2016 m. Vasario 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/traukos-baterijos-regeneracijos-paslaugos-ivedimo-i-rinka-marketingo-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:28