Traukos teorijos


Technologijų kursinis darbas. Kursinio projekto duomenų 1 lentelė, 7 kelio profilis. Skaičiuojamoji įkalnė. Šilumvežių skaičiuojamieji normatyvai 2 lentelė. Sąstato svoris pasirinktai skaičiuojamajai įkalnei. Sąstato skaičiuojamojo svorio tikrinimas, pagal statesnės ir ilgesnės įkalnės patikimą įveikimą. Nustatytos sąstato masės tikrinimas ruožo elementuose pagal pajudėjimo iš vietos sąlygas. Traukinio masės patikrinimas pagal atvykimo ir išvykimo kelių ilgį. Kelio profilio redukavimas. Atstojamųjų jėgų diagramų skaičiavimai. Grafinių priklausomybių 3 lentelė. Sąlyginė atstojamųjų jėgų lentelė 2 lentelė. Stabdymo uždavinys. Traukinio ruožo eigos laikas ir techninis greitis vt. Šilumvežio degalų sąnaudos. Virtualinis koeficiantas. Stabdymo uždavinio grafinis sprendimas 4 pav. Atstojamųjų jėgų diagrama 1 pav. Atstojamųjų jėgų diagrama 2 pav. Atstojamųjų jėgų diagrama 3 pav. Greičio v=(s) ir eigos laiko t=(s) kreivės (5pavKelio profilio redukavimo rezultatai 2 priedas 1,3,4 lentelės. Išvados. Literatūra.


Atliekant kursinį projektą ,,Riedmenų traukos teorijos pagrindai‘‘ Apskaičiavau ir išsprendžiau uždavinius nubraižiau grafikus iš kurių matyti: kad naudojant tam tikro sąstato ir lokomotyvo tipo nubraižytą diagramą, galima analizuoti traukinio eismo sąlygas įvairiuose kelio profilio elementuose: nustatyti traukinio judėjimo greitį skirtingo nuolydžio elementuose, traukinio greitėjimo jėgas skirtingiems judėjimo greičiams.

Traukos teorijos. (2014 m. Balandžio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/traukos-teorijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:26