Trečios – ketvirtos klasių mokinių fizinis aktyvumas pamokų metu ir laisvalaikiu


Pedagogikos skaidrės. Trečios – ketvirtos klasių mokinių fizinis aktyvumas pamokų metu ir laisvalaikiu. Pedagogikos psichologijos aprašomasis tyrimas. Klaipėda. Pedagoginė psichologija – psichologijos šaka. A Aprašomieji tyrimai b koreliaciniai tyrimai c eksperimentiniai tyrimai. Tyrimo tikslas -nustatyti. Tyrimo uždaviniai - išsiaiškinti mažėjančio fizinio aktyvumo priežastis ir pasėkmes. Aprašomojo tyrimo tikslas – surinkti informaciją apie esamą situaciją. Aprašomųjų. Jaunesnysis mokyklinis amžius – tai laikotarpis svarbus ne tik vaiko intelekto ir jausmų raidai. Įžanga. Todėl ženkliai mažėja jų fizinis aktyvumas. Tyrimas atliktas vykdant. Tyrimo eiga. Taigi, analizuodami sporto reikšmę vaiko pamokinei ir popamokinei veiklai siekėme išsiaiškinti. Rezultatai.


Pedagoginė psichologija – psichologijos šaka, tirianti psichinius reiškinius ir dėsnius, kurie susidaro žmogaus mokymo(si) procese. Jos tikslas - efektyvus mokytojas kaip savo dėstomo dalyko, mokymo ir mokymosi žinovas. Pedagoginės psichologijos metodai yra trys:.

Darbo tikslas – išmokti atlikti tyrimus ,pagilinti savo pedagoginės psichologijos žinias.

Darbo Uždaviniai: Sudaryti aprašomojo pobūdžio pedagoginės psichologijos tyrimo planą, įvertinti laukiamus rezultatus.

Aprašomųjų tyrimų rūšys : a) sebėjimas b) nestruktūrizuotas interviu c) kokybiniai interviu d) vieno atvejo tyrimas.

Jaunesnysis mokyklinis amžius – tai laikotarpis svarbus ne tik vaiko intelekto ir jausmų raidai, bet ir jautriausias kūno fiziologinio brendimo periodas. Šiuo laikotarpiu vaikai itin sparčiai auga, formuojasi širdies ir kraujagyslių, nervų ir kitos funkcinės sistemos. Intensyviai formuojasi griaučių ir raumenų sistema, auga galūnės, didėja raumenų masė. Todėl fizinis aktyvumas,sportas ir mankšta yra labai svarbūs.Tačiau dauguma šio amžiausvaikų nelanko sporto būrelių, nežaidžia judrių žaidimų ir net atsisako lankyti kūno kultūros pamokas.Tam didelę įtaką daro pakitęs vaikų dienos režimas ,veiklos pobūdis,vietoje judrių žaidimų vaikai didelę dienos dalį praleidžia mokyklos suole, o grįžę namo ,mieliau renkasi kompiuteri ,negu kamuolį ar dviratį.

Taigi, analizuodami sporto reikšmę vaiko pamokinei ir popamokinei veiklai siekėme išsiaiškinti ,kodėl vis mažiau vaikų užsiima sportine veikla .Atlikus tyrima paaiškėjo,kad šiuolaikiniai vaikai žaidimus lauke su draugais beveik iškeitė į esančius virtualioje erdveje, kompiuterinius žaidimus.

  • Pedagogika Skaidrės
  • 2014 m.
  • 8 puslapiai (637 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos skaidrės
  • MS PowerPoint 65 KB
  • Trečios – ketvirtos klasių mokinių fizinis aktyvumas pamokų metu ir laisvalaikiu
    10 - 3 balsai (-ų)
Trečios – ketvirtos klasių mokinių fizinis aktyvumas pamokų metu ir laisvalaikiu. (2014 m. Lapkričio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/trecios--ketvirtos-klasiu-mokiniu-fizinis-aktyvumas-pamoku-metu-ir-laisvalaikiu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:10