Treniruočių programa


Kojų programa genetiškai neapdovanotiems. Stangos spaudimo aprasymas.

Kūno kultūros aprašymas. Labai gera treniruočių programa. Apšilimas kiekvienos treniruotės pradžioje. Raumenų. Grupėpratimų pavadinimas. Serijos. Kartojimai. Įtūpstai be svorio. Pritūpimai treniruoklyje. Kojų tiesimas treniruoklyje. Kojų lenkimas treniruoklyje gulint. Raumenų įtempimai gulint. Lygiagretės. Dvigubas kėlimas su svarmenimis stovinttricepsas su bloku. Štangos kėlimas nuo atramos sėdintrankų tiesimas su svarmeniu stovint. Štangos kėlimas bicepsui stovintraumenų įtempimai gulint. Prisitraukimai. Atsilenkimai nugarai. Tren. Lyno trauka už galvos + traukti bloką prie pilvo. Štangos galo trauka treniruoklyje. Pasistiebimai blauzdai stovint. Raumenų įtempimai gulint. Štangos spaudimas gulint. Štangos \ svarmenų spaudimas ant nuožulnaus suolelio. Svarmenų kėlimas į šalis stovint. Štangos spaudimas nuo krūtinės. Raumenų įtempimai gulint.


Pastabos: Pagal šią treniruočių programą sportuokite 12 sav. Tarp pratimų ilsėkitės ne ilgiau 60s.

Rekomenduojami maisto papildai: vitaminai, aminorūgštys.

Treniruočių programa. (2013 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/treniruociu-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:36