Treniruotės aprašymas


Kūno kultūros aprašymas. Apšilimas. Pagrindiniai pratimai treniruotės metu. Tempimo pratimai.


Apšilimas - tai pirmas dalykas apie kurį reikia pagalvoti prieš pradedant kiekviena treniruotę ar aktyvesnę fizinę veiklą. Tik gerai apšilus ir ištempus savo raumenis galite sumažinti riziką patirti rimtą traumą, kuri gali pakenkti Jūsų sveikatai ir tolimesnėms galimybėms užsiimti sportu. Prieš pradėdami sportuoti privalote atlikti apšilimą, atidžiai ištempti visas raumenų grupes. Turite atlikti apšilimą visoms raumenų grupėms, kurios dirbs intensyvios mankštos metu! Apšilimui skirkite ne mažiau kaip 15 min! Apšilimas paruošia mūsų organizmą būsimai veiklai. Jis būtinas tam, kad pakeltum vidinę temperatūrą, padidėtų širdies susitraukimo dažnis, pasiruoštų raumenys, sausgyslės, sąnariai ir taip pat tai yra pasiruošimas psichologiškai būsimam sportavimui.

Apšilimas pradedamas 10 – 15 minučių bėgimu, bėgame tol kol parausta skruostai, pasidaro karšta. Po bėgimo atliekami pratimai kiekvienai kūno daliai apšilti. Pradedama nuo galvos kaklo srities ir palaipsniui leidžiamasi žemyn link kojų.

Treniruotės aprašymas. (2013 m. Gruodžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/treniruotes-aprasymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:48