Treniruotės planas


Kūno kultūros planas.

Vilniaus gedimino technikos universitetas. Fizinis aktyvumas ir sveikata treniruotės planas.


Apšilimas, kaip ir dažniausiai, pradedamas nuo lėto bėgimo ratu. Bėgimas vidutiniškai trunka apie 3-5 minutes. Praėjus šiam laikui, bėgimas nutraukiamas ir tęsiamas lėtas ėjimas ratu, kadangi staigiai sustoti negalima. Pradedami atlikti pratimai, kitiems kūno raumenims išmankštinti. Geriausia pradėti nuo galvos darant įvarius pratimus, tokius kaip galvos atlošimas pirmyn atgal bei į kairę ir dešinę, kaklo raumenims išjudinti. Atlikus kaklo mankštą judame ties rankų apšilimo. Tam puikiai tinka rankų sukimas dideliais mostais ratu bei tempimo pratimai. Pabaigus su viršutine kūno dalimi laikas užsiimti apatine dalimi – kojomis. Tam atliekami šuoliavimo pratimai, taip pat pritūpstai, kartais dar iš vietos staigiai nubėgamas nedidelis atstumas. Iš esmės, ties greitu bėgimu apšilimas yra baigiamas ir tada jau galima pradėti kūno dizaino treniruotę.

Prieš užsiimant vietą ant čiužinio, pirmą pasiimami svareliai, kurie vėliau bus naudojami kai kurių pratimų atlikimo metu.

Treniruotė pradedama atsigulus ant nugaros ir lengvai prasitempus. Pirmi pratimai skirti pilvo presui. Taigi gulima ant nugaros, rankos už galvos, kojos sulenktos per kelius ir pradedame judėti, lenkdami koja ir lengvai kilstelėjus galva, viena ranka siekia kelį, o vėliau kita ranka kitą kelį.

  • Kūno kultūra Planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (778 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kūno kultūros planai
  • Microsoft Word 109 KB
  • Treniruotės planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Treniruotės planas. (2016 m. Gegužės 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/treniruotes-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:41