Treniruotės su svarmenimis


Kūno kultūros aprašymas. A treniruotė. B treniruotė. Pirma diena. Antra diena. Trečia diena.


A treniruotėPratimas / priėjimai / pakartojimaiPritūpimai su štanga 4×8-10Štangos spaudimas gulint ant suolo 4×8-10Štangos trauka iki preso 4×8-10Štangos spaudimas stovint, iš priekio 4×8-10Blauzdų kėlimas sėdint 2×10-20Asilenkimai (presas) 2×10-20

B treniruotėPratimas / priėjimai / pakartojimaiMirties trauka 2×10-15Kojų spaudimas treniruoklyje 2×12-15Hantelių spaudimas pakeltu kampu 4×8-10Pečių gūžčiojimai su hanteliais 4×8-10Rankų lenkimas su štanga 4×8-10Pasistiebimai stovint su štanga ant pečių 2×10-20Kelėnų kėlimas kabant ant skersinio 2×10-25

Treniruotės su svarmenimis. (2015 m. Balandžio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/treniruotes-su-svarmenimis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:32