Trifazis asinchroninis variklis kursinis


Asinchroniniai varikliai. Trifaziai asinchroniniai varikliai teorija. Asinchroninis variklis su narveliniu rotoriumi. Asinchroninio variklio slydimas. Narvelinis variklis. Trifaziai asinchroniniai varikliai. Asinchroninis narvelinis variklis. Trifaziai elektros varikliai aprasymas. Asinchroninio variklio paleidimo srove padideja. Variklio slydimas tai.

Mechanikos kursinis darbas. Trifazis asinchroninis variklis. Kursinio darbo užduotis. Įžanga. Magnetolaidžiai ir apvijos. Statoriaus ir rotoriaus magnetolaidžių matmenys. Statoriaus apvija. Statoriaus griovelio, danties, jungo ir apvijos matmenys. Rotoriaus griovelio, danties, jungo ir apvijos matmenys. Magnetinės grandinės skaičiavimas. Įmagnetinimo srovė. Variklio darbo režimo parametrai. Statoriaus ir rotoriaus apvijų aktyviosios varžos. Statoriaus ir rotoriaus apvijų sklaidos induktyviosios varžos, abipusė induktyvioji varža. Magnetiniai ir mechaniniai nuostoliai. Variklio parametrai, charakteristikos. Išvada. Literatūra.


Asinchrononiai narveliniai varikliai (su narveliniu (trumpai sujungtu) rotoriumi) – plačiausiai naudojamos ir paprasčiausios konstrukcijos elektros mašinos. Šie varikliai suvartoja per 60% pagamintos pasaulyje elektros energijos. Būtent apie 90% elektros energijos suvartoja nuo 0,75 kw iki 100 kw galios asinchroniniai varikliai. Daugiausiai elektros energijos suvartoja asinchroniniai sukdami ventiliatorius (3,8%), transporterius (20%),, siurblius (17%),apdirbimo stakles (7%) ir pan.

Mechaninei charakteristikai apskaičiuoti reikalinga pasirinkti slydimų s reikšmes nuo 0 iki rekomenduojama pasirinkti 3–4 slydimų reikšmes iki nominaliojo slydimo sn reikšmės (~0,1 sn; ~0,3 sn; ~0,7 sn; sn), 1–2 reikšmes tarp nominaliojo sn ir kritinio sm slydimo reikšmių (~ 1,3 sn; sm ) ir 3–4 slydimų reikšmes tarp kritinio slydimo sm ir 1 (0,4; 0,7; 1,0). (109 poz. ).

Asinchroninio variklio su narveliniu rotoriumi santykinis maksimalusis momentas būna , santykinis paleidimo momentas.

Apskaičiuojant paleidimo momentą , imama rotoriaus aktyvioji varža , apskaičiuota nevertinant paviršiaus reiškinio rotoriaus strypuose, todėl ji gaunama gerokai mažesnė (ypač antrajam variantui ji padidėja 1,88 karto).

Jungiant tiesiog asinchroninį variklį į tinklą, jo paleidimo srovė 4–7 kartus viršija nominaliąją, o esant kritiniam slydimui 2,5–4 kartus. Todėl parametrams ir turi įtakos dantų galvučių įsotinimas , o ir – paviršiaus reiškinys rotoriaus strypuose. Induktyviosios varžos sumažėja, o rotoriaus aktyvioji varža padidėja.

Trifazis asinchroninis variklis kursinis. (2012 m. Kovo 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/trifazis-asinchroninis-variklis-kursinis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:34