Turizmas klientų aptarnavimo kokybė


Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Klientų aptarnavimo kokybės svarba įmonės veiklai. Turizmo informacijos centro teikiamų paslaugų kokybė. -Pagrindiniai klientų aptarnavimo aspektai. Kas yra geras aptarnavimas? -Pagrindinės efektyvaus pirkėjų aptarnavimo rekomendacijos. -Turizmo informacijos centro klientų lūkesčiai. Lūkesčius įtakojantys veiksniai. -Vartotojų požiūris. -Turizmo centro tobulėjimo perspektyvos. Tobulėjimo kryptys. -Darbo rezultatai ir jų aptarimas. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Keliama problema – kokie yra klientų aptarnavimo ypatumai, norint pritraukti, išlaikyti klientus bei patenkinti jų poreikius?

Ataskaitos objektas – klientų aptranavimo ypatumai Vilniaus turizmo informacijos centre.

Tikslas - įžvelgti darbuotojų elgsenos ypatumus, aptarnaujat klientus.

Tyrimo uždaviniai:

1.Išsiaiškinti klientų aptarnavimo kokybės svarbą įmonės veiklai.

2.Nustatyti turizmo informacijos centro teikiamų paslaugų kokybę.

3.Susipažinti su pagrindiniais klientų aptarnavimo aspektais.

4.Apžvelgti, kokie Turizmo informacijos centro klientų lūkesčiai.

5.Pateikti galimas tobulėjimo perspektyvas, numatyti informacijos centro ateities gaires.

Turizmas klientų aptarnavimo kokybė. (2015 m. Sausio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/turizmas-klientu-aptarnavimo-kokybe.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 07:46