Turizmo administracinių įgūdžių lavinimo praktika


Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro organizacinė valdymo struktūra, veiklos sritys ir darbuotojų pareigybės. Įmonės klientų sudėtis, poreikiai ir su jais sudaromos sutartys. Technologijos įmonėje. Įmonės dokumentų rengimo ir įforminimo tvarka ir rengimo etapai. Turizmo logistikos įtaka įmonei. Darbo saugos reikalavimai įmonėje. Įmonės draudiminiai ir nedraudiminiai klausimai. Išvados.


Praktikos tikslas: pritaikyti praktikoje turizmo verslo pagrindų, Lietuvos turizmo išteklių, kelionių organizavimo, vadybos, finansų ir apskaitos, svetingumo paslaugų vadybos, dokumentų valdymo, turizmo logistikos, psichologijos, užsienio kalbų, kultūros ir meno istorijos, darbo ir civilinės saugos ir kitų dalykų studijų metu įgytas teorines žinias.

Praktikos uždaviniai:

1.Išanalizuoti įmonės struktūrą ir veiklos sritis, susipažinti su įmonės pareigybių specifika.

2.Išanalizuoti įmonės klientų sudėtį ir jų poreikius, išmanyti su klientais sudaromas sutartis.

3.Susipažinti su įmonėje naudojamomis technologijomis.

4.Išanalizuoti įmonės dokumentų rengimo ir įforminimo tvarką ir apibūdinti dokumentų tvarkymo etapus.

5.Išsiaiškinti ir žinoti turizmo logistikos įtaką įmonės veiklai.

6.Žinoti darbo saugos reikalavimus įmonėje, vykdyti įmonės darbo saugos reikalavimus.

7.Išsiaiškinti draudiminius ir nedraudiminius klausimus įmonėje.

Įmonės direktorė atsakinga už ūkinę komercinę veiklą įmonėje, kontroliuoja darbuotojų veiklą, sudaro sutartis su tiekėjais ir leidėjais.

Vyr. buhalterė yra atsakinga už finansines operacijas, vykdo apskaitą, užtikrina įmonės materialinio turto ir buhalterinių dokumentų saugumą.

Vadybininkai kaupia ir sistemina informaciją apie rajono rekreacinius išteklius ir jų būklę, bendradarbiauja su rekreacinę veiklą vykdanciomis institucijomis, asmenimis, rengia pažintinio turizmo trasų projektus.

Informacijos teikimo specialistai tiesiogiai bendrauja su centrą lankančiais turistais – teikia informaciją, bendrauja, užsako įvairias turistines paslaugas (pavyzdžiui, viešbučio kambario ar gido užsakymas, transporto nuoma ir t. t.), parduoda suvenyrus ir leidinius, dirba su kasos aparatu ir dokumentacija, tvarko ir registruoja korespondenciją paprastu ir elektroniniu paštu, taip pat nuolat atnaujina informaciją.

Užsienio ir vietiniams turistams yra teikiama įvairi informacija lietuvių ar užsienio kalba. Ši paslauga yra teikiama nemokamai.

Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro vykdoma veikla:

1.Nemokamai teikia informaciją apie turizmo infrastruktūrą, kelionių agentūras ir jų veiklą, lankytinus Klaipėdos miesto bei visos Lietuvos objektus, šventes, parodas, koncertus;

2.Organizuoja keliones grupėms ir individualiems turistams po Lietuvą;

Turizmo administracinių įgūdžių lavinimo praktika. (2015 m. Kovo 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/turizmo-administraciniu-igudziu-lavinimo-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 21:54