Turizmo agentūros BUSTURAS marketingo planas


Turizmo įmonės verslo planas. Turizmo imones strateginis planas. Kelioniu organizatoriu ssgg analizė. Busturas darbas. Kaimo turizmo sodybos marketingo planas. Uab impuls rinkodaros planavimas. Kelioniu agentura planavimas. Keliuoniuagenturasiauliuosebustura. Kelioniu organizatoriaus ssgg analize. Kelioniu turizmo agenturos verslo planas.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. I. Teorinė dalis. Marketingo samprata. Marketingo aplinkos samprata. Marketingo komplekso elementai. Įmonės misija, tikslai, marketingo tikslai. Perspektyvų tyrimas swot analizė. Bendrųjų marketingo strategijų samprata. Funkcinių marketingo strategijų samprata. Marketingo strategijų įgyvendinimo veiksmų planas, kontrolė. Ii. Praktinė dalis. Kelionių organizatoriaus “busturo” strateginis marketingo planas. Kelionių organizatoriaus “busturo” charakteristika. Kelionių organizatoriaus “busturo” išorinės ir vidinės aplinkos analizė. Kelionių organizatoriaus “busturo” marketingo komplekso elementų charakteristika. Kelionių organizatoriaus “busturo” swot analizė. Kelionių organizatoriaus “busturo” misija, tikslai, marketingo tikslai. Kelionių organizatoriaus “busturo” bendrosios marketingo strategijos. Kelionių organizatoriaus “busturo” funkcinės strategijos. Kelionių organizatoriaus “busturo” marketingo strategijų įgyvendinimo veiksmų planas, kontrolė. Išvados. Literatūra priedai:. Priedas. Kontaktai lietuvoje. Priedas. Šiaulių apskrities žemėlapis.


Siekiant sėkmingos veiklos rinkoje, būtina stebėti konkurentų veiksmus bei analizuoti galimų naujų paslaugų įvedimo ir asortimento praplėtimo veiksmus.

Darbo tikslas – parengti Kelionių organizatoriaus “BUSTURO” marketingo planą.

Darbo uždaviniai:

Atlikti strateginio marketingo plano teorinę analizę.

Pateikti turizmo agentūros “BUSTURAS” charakteristiką.

Išanalizuoti turizmo agentūros “BUSTURAS” makro ir mikro aplinką.

Išanalizuoti turizmo agentūros “BUSTURAS” marketingo komplekso elementus.

Temos naujumas ir aktualumas. Šis darbas naujas tuo, kad pirmą kartą parengtas Kelionių organizatoriaus “BUSTURO” marketingo planas. Šis darbas aktualus ne tik Kelionių organizatoriui “BUSTURUI”, bet ir kitoms verslo įmonėms, kuriomis aktualu ir svarbu gebėti parengti strateginį marketingo planą.

Kiekvienas apibrėžimas turi savo pranašumų, tačiau visuose pabrėžiama tai, kad marketingas prasideda nuo vartotojų pomėgių ir poreikių patenkinimo.

Marketingo komplekso elementui paslauga priskiriami sprendimai, susiję su paslaugos kūrimu, gamyba, paslaugų asortimentu, kokybe, aptarnavimu, garantijomis. Prioritetinis paslaugų sferos vystymasis skatina turizmo, poilsio, pramogų, finansinių, sveikatos priežiūros ir kt. paslaugų plėtrą. Kad ir kokia būtų paslauga, ja ketinantis pasinaudoti subjektas visada domisi jos ekonominiu pagrįstumu, t.y. kainos, kokybės bei gaunamos naudos santykis yra jam tinkamas. Kai klientai neturi galimybių iš anksto įvertinti paslaugų kokybės, jie imasi vertinti įmonės įvaizdį pagal tokius kriterijus:

Marketingo komplekso elementui paskirstymas priskiriami sprendimai, kuriais pasirenkami paslaugos pateikimo vartotojams keliai, transportavimas, dislokacijos vieta.

Marketingo komplekso elementas rėmimas – tai sprendimai, kuriais siekiama pirkėjus informuoti apie paslaugas ir paskatinti juos tomis paslaugomis naudotis. (3, p. 264)

Atsižvelgiant į marketingo strateginio plano nuoseklumą, kuris patektas paveiksle, matyti, kad jį sudaro: įmonės misija, įmonės tikslai, perspektyvų tyrimas, marketingo tikslai.

Rinkos geografijos strategijos. Geografinis požymis labai svarbus kuriant bet kokią marketingo strategiją. Pagal geografinį požymį skiriamos penkios marketingo strategijos:

Aktyvumo rinkoje strategijos – tai klausimas kiek įmonei svarbi veikla vienoje ar kitoje rinkoje. Jei laikoma reikšminga, įmonė deda daug pastangų, rodo didelį aktyvumą. Aktyvumo lygį lemia marketingo tikslai ir jiems pasiekti lėšos. Pagal aktyvumo lygį skiriamos kelios strategijos:

Paslauga yra tam tikra prekės forma. Tačiau ji turi specifinių savybių, kurios verčia ieškoti verčia ieškoti savitų, tik paslaugoms būdingų marketingo sprendimų. Paslaugos yra neapčiuopiamos, nekaupiamos, neatskiriamos ir nevienodos.

Kelionių organizatorius “BUSTURAS” yra uždaroji akcinė bendrovė (UAB). Agentūra įkurta 1991 m. Iki šių 2004 metų gegužės 1 dienos “BUSTURAS” buvo vadinamas turizmo agentūra, o dabar – kelionių organizatoriumi. Ši įmonė yra labai patogioje vietoje – pačiame miesto centre (Tilžės g. 109). Visiškai čia pat bankai, firmos, parduotuvės.

“BUSTURO” agentūroje dirba 40 darbuotojų. Tai profesionalūs turizmo operatoriai, kelionių agentai, kelionių vadovai, gidai ir kvalifikuoti, kultūringi turistinių autobusų vairuotojai. Turi agentų didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje bei užsienyje, t.y. Rusijos sostinėje – Maskvoje. (1 priedas). Tai didžiausia turizmo paslaugas teikianti įmonė ne tik Šiaulių mieste, bet ir visoje Šiaulių apskrityje. Galima drąsiai teigti, kad konkurentų ji Šiauliuose neturi.

Agentūros darbo turinį sudaro: išvažiuojamasis turizmas (apie 50 maršrutų); vietinis turizmas (ekskursijos, savaitgalių pramoginės išvykos); atvykstamasis turizmas (Lietuva, Baltijos šalys); autobusų nuoma; bilietų pardavimas (aviabilietai, bilietai į reguliariuosius autobusų maršrutus po Europą, bilietai į teatrus, koncertus); vizų forminimas (į Rusiją, Baltarusiją, Ukrainą); draudimo paslaugos (Medicininių išlaidų draudimas; draudimas nuo nelaimingų atsitikimų; būsto draudimas; namų turto draudimas; neįvykusios kelionės draudimas; kelionės jungties draudimas; kelionės atidėjimo draudimas; paso ir kelionės bilietų draudimas; bagažo draudimas; asmeninių pinigų draudimas; sporto inventoriaus draudimas; transporto priemonių savininkų civilinės atsakomybės); vaikų poilsio organizavimas (vaikų stovyklos “Merkurijus”, “Pasaka”, “Raganė”); šventinių vakarų kolektyvams organizavimas. Tačiau pagrindą sudaro: išvykstamasis turizmas, vienadienės kelionės ir moksleivių kelionės.

Turizmo agentūros BUSTURAS marketingo planas. (2011 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/turizmo-agenturos-busturas-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:49