Turizmo agentūrų bei organizatorių teikiamos paslaugos ir jų analizė


West express praktikos ataskaita. Turizmo organizatoriaus teikiamų paslaugų analizė. Lietuvos kelioniu agenturu analize. Kelioniu agenturu darbo esme. Kelioniu agenturos teikiamų paslaugų analize. Kelioniu agenturu analize.

Turizmo kursinis darbas. Įvadas. Teorinė dalis. Paslaugų teikimas. Paslaugų esmė. Paslaugos teikimo sistema bei paslaugų klasifikavimas. Paslaugų kokybės modeliai bei vertinimo kriterijai. Vartojojai ir teikėjai. Paslaugų kainodaros tikslai. Praktinė dalis. Lietuvos kelionių agentūros ir jų teikiamos paslaugos. Pasirinktos kelionių agentūros. West express. Novaturas. Tez tour. Max travel. Gintarinė sala. Estravel. Kelionių agentūrų paslaugų teikimo panašumai ir skirtumai. Apklausos analizė. Apklaustų respondentų rezultatai. Respondentų apklausos analizės išvados. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas : Išnagrinėti Lietuvoje esančių kelionių agentūrų teikiamas paslaugas.

Darbo problema: 1. Ar kelionių agentūrų teikiamos paslaugos teigiamai vertinamos visuomenės?

2. Kodėl reikalingos kelionių agentūrų paslaugos?

Darbo objektas: Lietuvos kelonių agentūrų teikiamos paslaugos.

Darbo uždaviniai: 1. Ištirti paslaugos kokybės esmę ir jos vertinimo modelius

2. Išnagrinėti pasirinktų kelionių agentūrų teikiamas paslaugas.

3. Išanalizuoti kelionių agentūrų paslaugų teikimo skirtumus, panašumus.

4. Išnagrinėti apklausos analizę.

Darbo metodai ir priemonės: Literatūros analizė, prieiga per internetą, apklausa.

Kelionių agentūrų teikiamos paslaugos didelių skirtumų neturi kalbant apie paslaugas. Jos skiriasi nebent kainoraščiais, na ir žinoma skirtingų paslaugų pasirinkimu. T.y. A agentūra teikia vienokia paslauga, o B agentūra teikia ta tokią pat paslaugą ir dar kitą, kurios A agentūra neturi ir neteikia. Tai ir yra vadinamas įmonių konkuravimas. Bet kelionių agentūrų veiklos visuma yra analogiška. Visos jos rezervuoja aviabilietus, viešbučių kambarius, transporto priemones, organizuoja ir pardavinėja verslo, pažintines ir poilsines keliones, kelalapius ir kt.

Apklausos analizė parodė jog kelionių agentūros turi didelę įtaką žmonių kasdieniniame gyvenime. Kelionių agentūrų teikiamos paslaugos yra nesvetimos apklausoje dalyvavusiems respondentams.

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 27 puslapiai (5182 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 112 KB
  • Turizmo agentūrų bei organizatorių teikiamos paslaugos ir jų analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Turizmo agentūrų bei organizatorių teikiamos paslaugos ir jų analizė. (2013 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/turizmo-agenturu-bei-organizatoriu-teikiamos-paslaugos-ir-ju-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:45