Turizmo įmonės „Gero kelio“ kūrimas ir veikla


Turizmo imones organizacine struktura. Turizmo imones kurimas. Turizmo imones steigimas. Turizmo imones kapitalo struktura. Turizmo įmonės teisinis pagrindas. Turizmo organizacine struktura. Turizmo imones tikslai. Turizmo imones struktura. Turizmo imone- tai. Turizmo imones valdymo schema.

Turizmo kursinis darbas. Turizmo įmonės „gero kelio“ kūrimas ir veikla. Įvadas. Santrauka. Verslo idėja ir misija. Aplinkos analizė. Kapitalo formavimas. Turizmo įmonės steigimas. Įmonės organizacinė struktūra. Įmonės teikiamos paslaugos ir turizmo produktas. Finansiniai skaičiavimai. Išvados. Literatura ir informacijos šaltiniai. Vadovo atsiliepimai. Priedai.


Žmonės keliavo visada. Keliavo net pirmykščiai žmonės ieškodami naujų vietų savo stovykloms ar gyvenvietėms įkurti. Keliauti skatino prekiavimas, šventų vietų lankymas – dabar vadinamas piligriminiu turizmu. Jau antikos laikais keliavimas buvo siejamas su pramogomis, tai yra gladiatorių kovos, olimpinės žaidinės. Savo malonumui keliauti pradėjo viduramžiais, tačiau tokią pramogą sau leisti galėjo tik elitas.

Laikui bėgant vystėsi technologijos, kūrėsi nauji išradimai, ypač tai paspartėjo nuo xix amžiaus, išradimai lėmė kokybiškesnį transportą. Xx amžius buvo masinio turizmo pradžia. Keliauti pradėjo ne tik elitas, bet ir paprasti žmonės. Turizmas iš prabangos tampa būtinybe – vieni keliauja savo malonumui, kiti tvarko verslo reikalus, dar kiti lanko gimines.

Turizmas – viena iš greičiausiai augančių pasaulio verslo rinkų, kuri sparčiai pradėjo augti ir Lietuvoje.

Mano darbo tikslas yra sukurti savo įmonę, tai yra kelionių organizatorių ir parengti įmonės verslo plan. Potencialūs verslo vartotojai (pirkėjai): įvairaus amžiaus Lietuvos gyventojai, kuriu vidutinės pajamos leistų rinktis jiems prieinamą ir patrauklų kelionės paketą.

Verslo pasirinkimo motyvai: pastovus ir nenutrūkstantis žmonių srautų judėjimas skatina kurti optimaliausius, paklausą turinčius kelionių paketus.

Esminiai (svarbiausi) įmonės tikslai: pritraukti ir išlaikyti kuo daugiau mūsų teikiamų paslaugų vartotojų, siūlyti patrauklius kelionių variantus, atsižvelgiant į klientų pageidavimus, pelningai dirbti.

Bendradarbiavimas su kitomis verslo įmonėmis: kelionių organizatorius gero kelio bendradarbiaus su transporto įmonėmis, draudimo kompanija, taip pat su kitais kelionių organizatoriais ir kelionių ag. kredito užstatas (garantija): sodyba su 20 ha žemės sklypu anykščių raj, prie rubikių ežero; vidutinė rinkos vertė 60 000lt; užstato įvertinimą atliko UAB baklis .

prognozuojama kredito grąžinimo trukmė:visais laikais žmonės keliavo. Tai nenutrūkęs pramogų ar poilsio būdas ir šiais laikais. Vieni keliauja ir pramogauja, kiti tvarko verslo reikalus, dar kiti lanko gimines.

šis nenutrūkstantis žmonių judėjimas, pomėgis keliauti ir noras turėti savo verslą tapo pagrindu kuriant šią naują turizmo įmonę, tai yra kelionių organizatorių, kuriuo specifika bus išvykstamasis turizmas į europos šalis.

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2010 m.
  • 25 puslapiai (4582 žodžiai)
  • Kolegija
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 32 KB
  • Turizmo įmonės „Gero kelio“ kūrimas ir veikla
    10 - 1 balsai (-ų)
Turizmo įmonės „Gero kelio“ kūrimas ir veikla. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/turizmo-imones-gero-kelio-kurimas-ir-veikla.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:25