Turizmo įmonės marketingo planas


Turizmo kursinis darbas.

Įvadas. „Rm travel“ įmonės marketingo aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Vartotojai. Partneriai. Konkurentai. „Rm travel“ įmonės marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų ir kainodaros vertinimas. „RM travel“ įmonės teikiamos papildomos paslaugos. Įmonės vieta. Įmonės „RM travel“ kainodara. Bostono matrica. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatų analizė. Marketingo komplekso SSGG analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių programa. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų ir priemonių planas. Išvados. Literatūra ir informacijos šaltiniai. Priedai. Priedas Įmonės „RM travel“ partneriai. Priedas Parengta anketa. Priedas Anketos rezultatų susisteminimas.


Darbo tikslas: parengti įmonės „RM travel“ marketingo veiksmų ir priemonių planą 2016 metams.

Darbo uždaviniai:

Apžvelgti įmonės makroaplinkas;

Padaryti įmonės „RM travel“ marketingo komplekso vertinimą;

Atlikti anketinį tyrimą;

Atlikti įmonės marketingo komplekso SSGG analizę;

Parengti įmonės „RM travel“ marketingo veiksmų ir priemonių programą.

1.1.2. Socialinė ir kultūrinė aplinka – marketingo makroaplinkos elementas, atspindintis visuomenės poveikį įmonei, jos marketingo sprendimams bei jų įgyvendinimui. Per 3 metus (nuo 2012m. iki 2014m.) natūrali gyventojų kaita buvo neigiama – mirė daugiau žmonių nei gimė. Tais pačiais metais tarptautinė migracija buvo neigiama. Daugiau buvo emigrantų nei imigrantų. Lietuvoje gyventojų skaičius kiekvienais metais mažėja, dėl mirtingumo ir gimstamumo skirtumo. Prie žmonių mažėjimo prisideda ir emigracija į kitas šalis. Dėl tokios priežasties galima teigti, kad mažėjant gyventojų skaičiui įmonės taip pat praranda nemažai vartotojų. Dėl vartotojų mažėjimo UAB „RM travel“ įmonėje situacija gali labai pasikeisti. Kuo mažiau vartotojų, tuo mažesnė įmonės apyvarta. Dėl padidėjusių nemalonumų pasaulyje, žmonės labiau renkasi saugesnius turistinius taškus. UAB “RM travel” įmonė reaguoja į šiuos pasikeitimus. Jų tinklapyje nemažai kelionių į Maltą, Kretą, Kiprą ir kitas šalis. Įmonė siūlo keliones į vietas, kuriose nėra didžiulės grėsmės turistams. Žinoma yra ir kelionių į šalis, kuriose vyksta neramumai pvz. Egiptą. Dabar vartotojai labiau renkasi tokias keliones, kurios suteikia dar nepatirtų įspūdžių. Šiai dienai turistai daugiausia renkasi egzotines ir poilsines keliones, kurias teikia UAB“RM travel“ įmonė.

daugiausia klientų įmonėje apsilanko tokio amžiaus, kuris svyruoja nuo 36 iki 45;

įmonės paslaugomis naudojasi vidutines pajamas turintys klientai;

didesnę dalį klientų sudaro nuolatiniai klientai;

Įmonė turi nemažai klientų, nes visa dėmesį skiria klientų poreikiams patenkinti. Įmonės siūlomos paslaugos tenkina vartotojus.

1.2.2. Partneriai. Kiekviena kelionių agentūra sunkiai išsilaikytų rinkoje be partnerių. Bendradarbiaujant su kitomis įvairiomis įmonėmis padidėja paslaugų įvairumas ir vartotojų kiekis. Visos įmonės siekia kuo įvairesnių kelionių, todėl turi nemažai partnerių. „RM travel“ įmonė turi gana daug partnerių, kurie padeda išlikti rinkoje ir pasiūlo įvairių kelionių, kurios pritraukia daugiau klientų. „RM travel“ įmonė yra pasirašiusi su šiomis įmonėmis sutartis. Įmonės partneriai pateikiami 1 priede. Įmonė keltus užsakinėja per partnerius: AB „DFDS Seaways“, UAB „Scandlines“, „Rygasealines“, AS „Tallink“, „Eckerö Line“, „ColorLine“, „StenaLine“. Įmonė yra sudariusi sutartis su autotransporto įmonėmis: Ribotos atsakomybės bendrovė „Norma-A“ filialas „Europos autobusų linijos“, PF „Joana“, UAB „Litideal“. Visos sutartys yra neterminuotos. Nors Lietuvoje yra daug draudimo įmonių, „RM travel“ įmonė turi sudariusi sutartį su „ERGO Lietuva“ įmone. Įmonė pateikia šį draudimą klientams jei jie paprašo draudimo kelionės metu. Žinoma yra ir tokių klientų, kurie naudojasi ir kitomis draudimo įmonėmis. Taip pat įmonė pasirūpina ir vizomis. Yra tokių šalių į kurias be vizos klientas negali vykti. Taupant kliento brangų laiką, įmonė pasirūpina vizomis, kad būtų lengva keliauti į pasirinktą šalį. Įmonė pasirūpina ir apgyvendinimu. Pildant apgyvendinimo forma su įmonės pagalba, klientas moka mažiau, nei pats susiradęs apgyvendinimo paslaugas teikiančią įmonę. Užsisakant viešbutį su „RM travel“ įmone, klientas bus labiau patenkintas, nes nesugaiš daug laiko ir mokės pigiau.

Remiantis prieš tai išvardytais lyginimo veiksniais, galima teigti, kad įmonės „RM travel“ konkurentai yra: UAB „Baltic Clipper“, UAB „Novaturas“, UAB „Mūsų Odisėja“, UAB „Megaturas“, UAB „Travel Oasis“, UAB „Kelionių agentas“, UAB „Turissa“, UAB „Aš keliauju“ ir kiti konkurentai.

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 34 puslapiai (8244 žodžiai)
  • Kolegija
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 211 KB
  • Turizmo įmonės marketingo planas
    10 - 2 balsai (-ų)
Turizmo įmonės marketingo planas. (2016 m. Sausio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/turizmo-imones-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:11