Turizmo įmonės „Tez Tour“ rinkodaros priemonių tobulinimas


Turizmo kursinis darbas. Įvadas. Literatūros šaltinių analizė. Turizmo samprata, rūšys ir esmė. Medicininio turizmo samprata. Medicininio turizmo situacija. Tyrimo metodo pagrindimas. Kelionių agentūros „Kelionių panorama“ medicininio turizmo tyrimas. Kelionių agentūros Uab „Kelionių panorama“ pristatymas. Tyrimo organizavimas. Interviu analizė. Medicininio turizmo ekspertų įvertinimas. Medicininio turizmo situacija Lietuvoje. Išvados ir siūlymai. Santrauka užsienio kalba. Literatūra. Priedai.


Baigiamajame darbe analizuojama literatūros ir informacijos šaltiniai bei atliekamas tyrimas siekiant išsiaiškinti kelionių agentūros UAB „Kelionių panorama“ medicininio turizmo paslaugų plėtros galimybes. Buvo atliekamos dvi interviu analizės: su kelionių agentūros UAB „Kelionių panorama“ pardavimų vadovu Edvardu Bardausku bei Nacionalinės Sveikatos Turizmo asociacijos valdybos pirmininku Ramūnu Dešuku. Taip pat buvo surenkta medicininio turizmo ekspertų apklausa bei atliktos SSGG analizės. Atlikus tyrimus buvo išsiaiškinta, kokie veiksniai stabdo ir skatina medicininio turizmo paslaugų plėtrą Lietuvoje. Taip pat buvo išsiaiškinta kas įtakojo medicininio turizmo klientus rinktis Lietuvoje teikiamas medicinines paslaugas bei kokios medicininės paslaugos Lietuvoje turi didžiausią potencialą plėtojant medicininį turizmą. Buvo išsiaiškinta iš kokių valstybių Lietuva daugiausia sulaukia atvykstamojo medicininio turizmo klientų bei į kokias tikslines rinkas reiktų orientuotis plėtojant medicininį turizmą Lietuvoje. Darbe taip pat yra parenktas UAB „Kelionių panorama“ paslaugų kokybės tobulinimo priemonių planas, išvados bei siūlymai.

Kad ir kokio tarptautinio dydžio būtų bendrovė, ji gali sekmingai gyvuoti tik tada, kai iš vartotojų pusės egzistuoja aukšta paklausa, bendrovės teikiamam produktui. Todėl iš pat pradžių itin didelį dėmesį reikėtų skirti vartotojų poreikiams, nuolat tirti besikeičiančias tendencijas, tam kad galima būtų tobulinti savo produktą ir pateikti jį tokiu budu, kad susilauktų jis didelio susidomėjimo. Todėl ir buvo pasirinkta ši tema, kad išsiaiškinti pagrindinęs rėmimo priemonės, kurios labiausiai skatina pirkti, bei išsaugoti lojalius klientus ir rasti būdą jas patobulinti.

Darbo struktūra : įvadas, trys skyriais ir išvados bei rekomendacijos. Pirmajame skyriuje pateikta turizmo samprata, rūšys ir klasifikavimas. Taip pat aptarta medicininio turizmo samprata bei esama situacija Lietuvoje bei pagrįsti tyrimo metodai. Antrajame skyriuje yra pristatyta kelionių agentūra UAB „Kelionių panorama“. Taip pat yra aptartas tyrimo organizavimas. Tyrimas buvo atliktas naudojant tris tyrimo metodus : interviu, medicininio turizmo ekspertų apklausa bei SSGG analizė. Atlikus tyrimą antrame skyriuje yra pateiktos tyrimo išvados. Darbo trečiame skyriuje yra pateikstas kelionių agentūros UAB „Kelionių panorama“ tobulinimo priemonių planas.

Gali būti taip, kad įmonė siūlo gerą prekę, yra nustačiusi tinkamą kainą, bei naudoja tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimo apimties vis tiek nepavyksta pasiekti. Labiausiai tikėtina tokios problemos priežastis – vartotojai sunkiai sužino apie prekę. Potencialus klientas gali nutarti pirkti prekę tik tada , kai žino pakankamai informacijos apie ją. Todėl tenka imtis specialių veiksmų, kurie perduotų vartotojams informacija apie įmonės siūlomas prirkti prekes , paslaugas, jų kainas, pardavimo vietas.Tam naudojamas marketingo komplekso elementas rėmimas.

Analizuojant turizmo klasifikavimą pagal kelionės tikslus, matome, kad medicininis turizmas yra išskiriamas kaip atskira turizmo rūšis.

Todėl kitame skyriuje analizuosiu medicininio turizmo sampratą Lietuvoje.

Pasak medicininio turizmo ekspertų, Lietuvos medicinos sistema turi puikų potencialą plėtoti medicininį turizmą, bet tam reikia, kad pritrauktume užsienio turistus turime tapti matomi pasaulinio medicininio turizmo žemėlapyje.

Lietuvoje medicininio turizmo sąvoka nėra apibrėžta konkrečiai nei galiojančiame turizmo įstatyme, nei naujai rengiame turizmo įstatymo projekte. Labai dažnai yra sutinkamos sąvokos: sveikatinimo turizmas, sveikatingumo turizmas, sveikatos turizmas, gydomasis turizmas, bet dabar yra priimtinesnė naujesnė sąvoka – medicininis turizmas. Vis dėlto ši turizmo sritis egzistuoja gana seniai. Medicininio turizmo sąvoka sietina su sąvoka „sveikatos palaikymo turizmas“, nes medicininio turizmo esmė yra ne pats gydymo procesas, bet reabilitacija, t.y. sveikatos atstatymas.

Medicininis turizmas labiau tenkina vyresnio amžiaus turistų interesus, negu jaunesnių žmonių, nes jie daugumoje labiau linkę savo sveikatos poreikius tenkinti nuotykių ir sportiniame turizme [3 p.263].

Ketvirtame autorės adaptuotame paveiksle, sveikatos turizmas išskirstytas į kelias turizmo rūšis: medicininis turizmas ir sveikatingumo turizmas. Medicininis turizmas gali būti suvokiamas kaip sveikatos atstatymo būtinybė. Medicininį turizmą sudaro gydomojo pobūdžio paslaugos siekiant suteikti gydymą ar reikalingą reabilitaciją po gydymo. Sveikatingumo turizmas gali būti suvokiamas kaip sveikatos prevencijos priemonė, paslaugų paketas teikiamas siekiant užkirsti kelią sveikatos sutrikimams. Sveikatingumo turizmo paketą apima paslaugos, kur suteikiamos gydymo prevencijai teikti sveikatingumo, grožio puoselėjimui skirtos paslaugos.

Apibendrinant, sveikatos turizmo struktūroje medicininis turizmas išskiriamas kaip atskira turizmo rūšis, kuri susideda iš chirurginio turizmo, odontologinio turizmo, diagnostikos turizmo, sveikatos ištyrimo turizmo, medicininio SPA turizmo, slaugos ir globos turizmo.

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 43 puslapiai (8727 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 211 KB
  • Turizmo įmonės „Tez Tour“ rinkodaros priemonių tobulinimas
    10 - 10 balsai (-ų)
Turizmo įmonės „Tez Tour“ rinkodaros priemonių tobulinimas. (2015 m. Spalio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/turizmo-imones-tez-tour-rinkodaros-priemoniu-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 20:08