Turizmo įmonės veiklos vertinimas


Turizmo referatas.

Įvadas. Įmonės bendras aprašymas. Tolimosios ir artimosios išorinės aplinkos vertinimas. Turizmo produktų ir paslaugų pasiūla. Verslo procesų valdymas. Turizmo įmonės rinkodaros analizė. Slapto pirkėjo tyrimo vertinimas. Turizmo įmonės veiklos analizės apibendrinimas. Pasiūlymai ir išvados. Šaltinių sąrašas.


Darbo tikslas yra įgyti kompetencijas apie turizmo vadybos specifiką: turizmo paslaugų teikimo principus, jų organizavimą.

Bendras įmonės aprašymas: turizmo įmonės tipas, stuktūra, juridinė ir valdymo formos,sertifikatai, tarptautinė narystė, teisiniai ir mokestiniai aspektai ir t.t.

Turizmo įmonės rinkodaros analizė: prekinis ženklas ir kiti įvaizdžio kūrimo elementai, naudojamos rinkodaros priemonės atskiriems klientų segmentams.

Slapto pirkėjo tyrimas paslaugų teikimo kokybei įvertinti. Svarbiausi aspektai: biuro vieta, biuro išorinė aplinka, biuro vidinė aplinka, personalo aptarnavimo kokybė, pasiūlymų pateikimo greitis ir kiekis bei atitikimas kliento poreikiams, paslaugų kainų vertinimas.

Turizmo įmonės veiklos analizės apibendrinimas, išskirtinumų išryškinimas, išvados ir rekomendacijos veiklai tobulinti grindžiant jas nustatytomis silpnybėmis.

Politinė ir teisinė padėtis Lietuvoje yra gana stabili. Esminai politiniai veiksniai turizmo įmonių veikloje yra šalies turizmo politika ir prioritetinės sritys. Lietuvos Respublikos Ūkio ministeriją yra atnaujinusi Lietuvos turizmo plėtro programą 2014-2020m. (Priedas). Joje nustatyti valstybės turizmo plėtros iki 2020 m. tikslai, uždaviniai ir plėtros prioritetai, atsižvelgiant į darniojo turizmo principus.

Valiutos kursas. Sausio 1d. 2015m. Lietuvoje bus įvestas euras, kuris turėtų pagerinti ir sustiprinti šalį Europos Sąjungoje.

Keičiasi klientų prioritetai ir poreikiai. Vartotojai tiki įmonių prekinių ženklų teikiama garantija ir tampa lojalūs. Stipriai keičiasi žmonių požiūris į gamtosaugą bei aplinkosaugą ir tai daro teigiamą įtaką sociakultūriniam gyvenimui. Besikeičiančios vartotojų vertybės, gyvensena bei poreikiai sąlygoja vis gausesnį turizmo paslaugų ir produktų vartojimą. Vienas iš vartotojų elgsenos pasikeitimų turizmo rinkoje –jų sugebėjimas kelionių produktus įsigyti be tarpininkavimo paslaugų pagalbos. Tokia vartotojo elgsena sietina su keliavimo patirties išaugimu, technologiniais pokyčiais.

Šių dienų visuomenė – naujų technologijų era. Kiekviena įmonė siekia kuo moderniau panaudoti tai savo reklamose ir pritraukti įvairius žmonių segmentus. Kuo moderniau, atraktyviau ir šiuolaikiškiau įmonė pasirodo klientui, tuo labiau jis ją įsimena.

Technologinių naujovių panaudojimas įvairiuose turizmo įmonių verslo procesuose yra kritiškai svarbus ir tiesiogiai sietinas su įmonės konkurencingumu.

Atsiranda tokios naujosios technologijos kaip virtualaus kambario įrangai, kai žmogus gali keliauti nepaliekant kambario į bet kurį pasaulio kampelį.

  • Turizmas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (2138 žodžiai)
  • Turizmo referatai
  • Microsoft Word 613 KB
  • Turizmo įmonės veiklos vertinimas
    10 - 6 balsai (-ų)
Turizmo įmonės veiklos vertinimas. (2016 m. Kovo 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/turizmo-imones-veiklos-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:11