Turizmo paslaugų kokybė


Kaimo turizmo kokybe. Kaimo turizmo paslaugų kokybė. Turizmo kokybė. Turizmas kaip socialinis reiskinys. Tarptautinė prekyba turizmo paslaugomis. Žodis "turizmas" yra kilęs iš lotynų kalbos. Azijos ir ramiojo vandenyno regiono atvykstamasis turizmo salys. Žodis turizmas. Magistro darbai apie kaimo turizmo kokybe. Pasaulinė turizmo organizacija kokybė.

Turizmo referatas. Įvadas. Turizmas kaip rinkodaros objektas. Tarptautinio turizmo marketingo kompleksas. Lietuvos turizmo rinkodara. Laukiami rezultatai. Turizmo plėtotės prielaidos Lietuvoje. Išvados. Literatūra.


Daugelyje pasaulio šalių turizmas yra pripažintas viena iš svarbiausių ūkio šakų. Remiantis pasaulio turizmo organizacijos (wto) analize, 83 proc. Pasaulio šalių turizmas yra vienas iš penkių pajamas teikiančių sektorių ir 38 proc. Pasaulio šalių pagrindinis užsienio valiutos šaltinis.

Tarptautinis turizmas ir tarptautinis keleivių pervežimas davė duoda gana didelę dalį pajamų, gaunamų iš visų prekių ir paslaugų eksporto. Pasaulyje daugiausia pajamų duoda turizmas.

Pagrindinės turistų kelionės vietos yra europa, kuri užima 57,8 proc. Pasaulio tarptautinio atvykstamojo turizmo rinkos, bei amerika – 18,5 proc. Viena iš sparčiausiai augančių pasaulio turizmo rinkų tebėra rytų azijos ir ramiojo vandenyno regionas, užimantis 16 proc.

Europa unikali savo turizmo objektų ir produktų diferenciacija, kultūriniu ir istoriniu kiekvienos valstybės išskirtinumu.

šio darbo tikslas – įvertinti tarptautinės prekybos turistinėmi žodis turizmas (kilęs iš lotynų kalbos žodžio turn – sukutis, vilkutis, sukimas) reiškia kelionę iš vienos vietovės į kitą, tačiau sugrįžtant į pirmąją. Turizmas apima visas kelionių, atostogų, ekskursijų rūšis, kai žmogus palieka savo nuolatinę gyvenamąją vietą ilgiau negu vieną parą ir trumpiau negu 12 mėnesių, o kelionės tikslas nėra samdoma veikla. Kelionės tikslai gali būti labai įvairūs: pažintinės – kultūrinės kelionės, atostogos kurorte ar gydimasis sanatorijose , verslo konferencijų kelionės, giminių lankymas ir kt.

1980 m. Pasaulinėje turizmo konferencijoje maniloje buvo pabrėžta, kad tai ne tik ekonominis, bet ir socialinis, gamtinis, kultūrinis, ekologinis bei politinis reiškinys . Todėl į turizmą galima žiūrėti ir jį vertinti įvairiais aspektais.

Turizmas turistui – tai kompleksas įvairių paslaugų (transporto, viešbučių, maitinimo, pramogų ir kt. ), kurių dėka turistas patiria džiaugsmą, malonumą, sužino apie kitų regionų žmonių gyvenimą, kultūrą, istoriją, tradicijas ir kt. , suranda naujų draugų.

Turizmas kaip socialinis reiškinys – tai kelionės, kurių metu aplankomos kitos šalys, įdomios vietovės, ilsimasi, sportuojama, bendraujama. Keliaudami žmonės.

Susipažįsta su kitų tautų kultūra, tradicijomis, papročiais, gyvenimo būdu ir lygiu, daro poveikį socialiniams procesams.

Bendrauja tarpusavyje ir su vietiniais gyventojais, dalijasi įspūdžiais ir kartu veikia (žaloja ir gerina) jų socialinę aplinką.

Turizmas – kaip gamtinis – kultūrinis fenomenas.

  • Turizmas Referatai
  • 2010 m.
  • 26 puslapiai (7089 žodžiai)
  • Turizmo referatai
  • Microsoft Word 57 KB
  • Turizmo paslaugų kokybė
    10 - 1 balsai (-ų)
Turizmo paslaugų kokybė. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/turizmo-paslaugu-kokybe.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:49