Turizmo paslaugų organizavimas


Turizmo referatas. Įvadas. Trumpa informacija apie įmonę „TRAVELTA“. Įmonės teikiamos paslaugos. Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė. PEST analizė. SWOT analizė (SSGGĮmonėje teikiamos turizmo paslaugos. Išvados ir pasiūlymai.


Žmogaus turizmo įmonės pasirinkimą lemia ne tik subjektyvūs, bet ir objektyvūs veiksniai. Būtina žinoti, kad žmogus tenkindamas rekreacinius poreikius ieško maloniausios aplinkos, trumpiausio kelio, žemiausios kainos.

Rekreacinės aplinkos pasirinkimą lemia žmogaus darbo, gyvenamoji aplinka, todėl norint, kad paslauga būtų efektyvi, reikia atidžiai ir pilnai ištirti žmogų veikiančios aplinkos savybes.

Šio referato tikslas ištirti pasirinktą turizmo įmonę „TRAVELTA“. Ši įmonė pasirinkta, nes norima ištirti individualios įmonės veiklos veikimo principus. Tiriant įmonę buvo naudojami šie tyrimo metodai: PEST analizė. Analizuojami artima išorinė aplinka konkurentai, tiekėjai, vartotojai, infrastruktūra ir t.t. Analizuojamas įmonės vidus. Atliekama SWOT analizė, 5 Porterio jėgų analizė, pateikiama strateginė išklotinė.

Turizmo ir rekreacijos industrijos „Travelta“ įmonės valdymas

Darbo tikslas – įvertinti turizmo ir rekreacijos industrijos „Travelta“ įmonės valdymą

  • Turizmas Referatai
  • 2015 m.
  • 10 puslapių (961 žodis)
  • Universitetas
  • Turizmo referatai
  • Microsoft Word 21 KB
  • Turizmo paslaugų organizavimas
    10 - 8 balsai (-ų)
Turizmo paslaugų organizavimas. (2015 m. Kovo 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/turizmo-paslaugu-organizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 08:53