Turizmo rinkodara žvalgybinis tyrimas


Turizmo tyrimas. Įvadas. Kavinės – restorano „Co“ žvalgybinis tyrimas. Išnagrinėti klausimai apie „Co“. Valgymo salių ir staliukų skaičius. Aptarnaujančių darbuotojų skaičius. Sanitarinių – higienos reikalavimų laikymosi būklė. Aptarnavimo kultūra. Valgiaraštis patiekalai, gėrimai ir jų kainos. Organizuojamos pramogos ar kitos paslaugos. Vartotojų segmentai. Reklama ir rėmimas. Infrastruktūra. Konkurencinės situacijos tyrimas. Išvados ir siūlymai. Viešbučio „Novl“ žvalgybinis tyrimas. Išnagrinėti klausimai apie „Novl“. Bendras darbuotojų skaičius. Kambarių tipai, jų skaičius ir vidutinis užimtumas. Viešbučio ekologinė aplinka. Viešbučio reklama. Viešbučio teikiamų paslaugų asortimentas, kainos. Viešbučio klientų segmentai. Ar sezoniškumas turi reikšmės viešbučio užimtumui. Kaip patenkinamas kultūrinis kliento aptarnavimo poreikis. Infrastruktūra. Konkurencinės aplinkos tyrimas. Kas man tame viešbutyje patinka ar nepatinka. Siūlymai sėkmingam darbui ateityje. Turizmo įmonės „Guliverio kelionės“ žvalgybis tyrimas. Išnagrinėti klausimai apie „Guliverio keliones“. Bendras darbuotojų skaičius. Turizmo įmonės reklama. Turizmo įmonės teikiamų paslaugų asortimentas, kainos. Turizmo įmonės infrastruktūra. Konkurencinės aplinkos tyrimas. Kas man toje turizmo įmonėje patiko ar nepatiko. Siūlymai sėkmingam darbui ateityje. Išvados. Literatūra.


Šį darbą atlikome norėdamos apžvelgti mūsų pasirinktus tris tiriamuosius objektus : kavinę-restoraną „Co“, turizmo įmonę „kelionės“ ir viešbutį „Novl“. Darbo pagrindą sudarė mūsų pateiktos apklausos šiose įmonėse. Apklausas atlikome pačios ir buvome maloniai nustebintos mūsų sutikimu kiekvienoje įmonėje. Niekur neišgirdome neigiamų atsakymų ir nesutikome rūškanų veidų, galbūt tik ne visur apklausinėjamas darbuotojas buvo kompetentingas pateikti mums reikalingus atsakymus.

Darbo tikslas – atlikti pasirinktos įmonės žvalgybinį tyrimą ir parengti gautų rezultatų pristatymą.

Darbo uždaviniai:

1.Atlikti žvalgybinį tyrimą;

2.Apibendrinti gautus duomenis ir juos susisteminti;

3.Išanalizuoti juos ir pateikti viešam pristatymui.

Šiame darbe sieksime atskleisti atsakymus į visus pateiktus klausimus. Ne kiekvieną klausimą atsakėme taip kaip norėjome mes, nes labiausiai rėmėmės darbuotojų pateikta nuomone apklausų metu.

  • Turizmas Tyrimai
  • 2013 m.
  • 17 puslapių (2133 žodžiai)
  • Turizmo tyrimai
  • Microsoft Word 38 KB
  • Turizmo rinkodara žvalgybinis tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Turizmo rinkodara žvalgybinis tyrimas. (2013 m. Lapkričio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/turizmo-rinkodara-zvalgybinis-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:35