Turizmo rinkodara


Kaimo turizmo rinkodara. Lietuvos turizmo rinkodara. Kaimo turizmas diplominiai. Turizmas diplominis darbas. Referatas turizmo rinkodara. Rinkodara ir turizmas. Lietuvos turizmo marketingas. Turizmo eses. Kaimo turizmui plestis itakoja istatymai. Turizmo rinkodara tai.

Turizmo referatas. Įvadas. Bendroji turizmo apžvalga. Turizmo augimo prielaidos. Turizmo esmė. Kaimo turizmas. Kaimo turizmo verslo struktūra. Miesto – kurorto turizmo ir kaimo turizmo bruožai. Lietuvos sodybų, skirtui poilsiui kaime, privalumai. Turizmo sąsajos. Kaimo turizmo apgyvendinimo įstaigų ipologinia ypatumai. Kaimo turizmo plėtros nauda. Kaimo turizmo įtaka kaimo vietovėms. Kaimo plėtros politika Europos sąjungoje. Išvados. Literatūros sąrašas.


Lietuva 2003 m. Spalio 15 d. Įstojo į pasaulio turizmo organizaciją. Turizmo organizacijos pagrindinis ofisas yra ispanijos karalystėje – madrido mieste. Įstojus į turizmo organizaciją, kurioje oficialiai užregistruota 142 valstybės rodo mūsų šalies pakilimą. Suteikiamos naujos darbo vietos, užimtumas. Tai galimybė mūsų šaliai plėstis, realizuoti save. Apie mūsų šalį - Lietuvą daugelis šalių neturi informacijos, nes biudžetas neskiria reklamai lėšų kitose šalyse. Tai kainuoja keli milijonai. Šiuo metu mes tiek negalime skirti. Mes tikimės, kad įstojus į es apie mus žymiai daugiau informacijos gaus šalys, su jomis ( es šalys ) bus bendradarbiaujama, palaikysime ryšius ateityje planuojama daugiau įvairių pramogų, poilsio, laisvalaikio leidimo paslaugų. Užsieniečiai Lietuvą laiko saugia šalimi. Tai psichologinis saugumas – nėra teroristinės grėsmės su kitomis šalimis, konfliktų, pasikesinimų. Es už manome, kad Lietuva pasieks aukštą ir kokybišką ly turizmas pasaulyje yra viena iš didžiausių ūkio šakų, o ateityje turizmo apimtys ir užimama dalis ekonomikoje turėtų dar labiau padidėti. Wttc ( pasaulio turizmo ir kelionių tarrybos ) duomenimis 2002 metais turizmo industrija sukurė 3,6 % pasaulio bendrojo vidaus produkto ( 1195 milijardus usd ). Turizmo pramonė 2002 m. Sukurė 2,8 % visų darbo vietų ( apie 72 milijonus ).

Turizmo apimtis įtakoja įvairūs politiniai, ekonominiai, gamtiniai faktoriai, kurie gali būti nereikšmingi pasauliniame kontekste, bet labai svarbūs atskiroms šalims bei regionams. Pasaulio turizmo organizacijos duomenimis, 2001 m. Pasaulio šalyse lankėsi 693 milijonai tarptautinių turistų, 0,6 % mažiau nei 2000 metais. Labiausiai sumažėjo pietų azijoje ( - 6,3 %), amerika ( -5,9 % ) bei artimieji rytai ( -3,9 % ). Rytų azijoje apsilankymų skaičius išaugo 3,8 %.

Pasauliniai įvykiai įtakoja Lietuvos turizmo plėtrą, šiuo metu Lietuvos tarptautinis turizmas yra labiau regioninio pobūdžio, pagrindinės turizmo rinkos yra kaimyninės šalys, todėl didesnę reikšmę turi aplinkinio regiono ekonominiai, politiniai bei socialiniai pokyčiai. Po teroristų išpuolio, wttc prognozuoja turizmo verslo nuosmukį jav – 10 – 20 %, šiek tiek mažesnį europoje. Panašu, kad tai labiausiai atsilips tolimoms kelionėms.

Lietuvai, po gana nepalankių 2000 turistinių metų, turimais duomenimis, 2001 metų pirmasis pusmetis bei vasara buvo geresni nei praėję. Tiesa, nors turistų skaičius didėja, išlieka buvimo trukmės, bei vidutinių išlaidų mažėjimo tendencija.

  • Turizmas Referatai
  • 2010 m.
  • 20 puslapių
  • Turizmo referatai
  • Microsoft Word 27 KB
  • Turizmo rinkodara
    10 - 1 balsai (-ų)
Turizmo rinkodara. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/turizmo-rinkodara.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:42