TV3 žengia į internetą Straipsnio analizė


Vadybos analizė. Vilniaus universiteto kauno humanitarinio fakulteto. Straipsnio analizė.


Straipsnye buvo kalbama apie tai, kad inovacijos ir naujosios technologijos bei kūrybiški sprendimai ateina ir į televiziją. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad šiai dienai vartotojai televiziją žiūri ne tik namuose ir ne tik tradiciniu būdu, bet ir restorane, automobilyje, žiūri tas pačias įrašytas laidas per įvairius mobiliuosius įrenginius. Keičiantis rinkai, turi keistis ir mąstymas, nes televizija nemiršta – ji keičiasi, tad apie tuos pokyčius ir kaip kas keisis buvo kalbama straipsnyje su TV3 generaline direktore Laura Blaževičiūte.

Pagrindinė mintis gvildenama straipsnyje – tai, kad televizija savo dabartinį turimą kapitalą permeta į interneto portalų rinką, nes tai lėmė besikeičiantys vartotojų įpročiai, kadangi šiai dienai jau tiek internetas žengia į televiziją, tiek televizija į internetą ir telefonai bei planšetiniai kompiuteriai virto tv ekranu.

Ilgalaikių ir trumpalaikių tikslų įgyvendinimas.

Išugdyti įmonės gebėjimai pažinti savo aplinką ir ją vertinti bei adekvačiai reaguoti į vykstančius aplinkos pokyčius.

  • Vadyba Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (654 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 4289 KB
  • TV3 žengia į internetą Straipsnio analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
TV3 žengia į internetą Straipsnio analizė. (2015 m. Spalio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/tv3-zengia-i-interneta-straipsnio-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:51