Tyrimas ir vartotojų nuomonė apie TEO.LT teikiamas paslaugas


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai. Rinkodaros planavimo proceso esmė ir jo vieta planuojant visos įmonės veiklą. Rinkodaros plano sudėtinės dalys ir metodai, skirti rinkodaros planavimui. Rinkodaros planavimo metodai. Rinkodaros tikslai. Rinkodaros strategija. TEO. LT AB įmonės veiklos plano parengimas. Teo. lt ab pristatymas. Teo. TEO. LT AB, rinkodaros tikslai. Te. Įmonės misija. Įmonės tikslai. AB „TEO. LT“ paslaugų paketas. Įmonės SWOT analizė (GGSS). Įmonės rinkodaros aplinkos analizė. Teo. lt ab. TEO. LT AB, įmonės prekių ir kainų analizė. TEO. LT AB, prekių pasiskirstymo analizė. TEO. LT AB, rinkodaros biudžetas. AB „TEO“ įmonės prekių pardavimų prognozė. TEO. LT AB, tiriamoji dalis. Tyrimo metodologija. Tyrimo metu gauta duomenų analizė. Naudojasi. Internetas zebra. Televizija gala. Fiksuotas telefonas TEO.


Smukimo etapas. Tai pradžia tokio momento, kai komunikacijos rinkoje niekas nesidomi siūlomais produktais.

Įmonės tikslai turi kiekybinę išraišką, t.y. jie apibrėžiami ne vien kokybiniais rodikliais

Kitas segmentas, į kurį turėtų orientuotis įmonė – tai miesto gyventojai, nes miesteliuose jų yra mažiau ir yra sunkiau pravesti interneto ryšio liniją.

Atsižvelgiant į tai, kad įmonė turi keletą vartotojų segmentų, reikėtų taikyti diferencijuotą rinkodaros strategiją, taip atskiriems rinkoms segmentams, atsižvelgiant į vartotojų poreikius, įmonė pritaikytų, specialiai į juos orientuotus rinkodaros kompleksus. Įmonėje paslaugos pritaikytos pagal klientų poreikius ir galimybes.

Nustatinėjant kainą, įmonė orientuojasi į paklausą ir konkurentus. Siekdama įmonė pritraukti kuo daugiau klientų nustato žemesnes kainas nei konkurentų. Nustatant kainas orientuojamasi į vartotojų finansines galimybes.

2011 metais rinkodaros biudžetas buvo 1,8 milijono litų, o šiuo metu 2014 m. rinkodaros biudžetas 4.6 milijonai litų.

1 mil. konkurentų veiklos analizei.3. 1 mil.naujų paslaugų įvedimui į rinką.

Tiriame AB TEO.LT įmonės paslaugas, kainą, kokybę, reklamą ir aptarnavimą, taip pat vartotojams pateikėme internetę apklausą susijusią su TEO.LT, AB paslaugomis. Anketa buvo norima pasiekti, tikslių vartotojų atsakymų. TEO.LT,AB vartotojų skaičius 2010 metais padidėjo iki 10,5% vartotojų, kurie naudojasi TEO.LT,AB paslaugomis. Lietuvoje interneto paslaugas teikia 108. Didžiausias paslaugų tiekėjas yra TEO.LT, AB net (39,3%) . Tyrimas vyko nuo gruodžio 10 iki gruodžio 19d. Respondentams buvo užduoti tokie klausimai, kaip jie vertina, TEO.LT, AB paslaugas, jų kokybę, aptarnavimą, reklamą ir kainą, taip pat kiek laiko naudojasi paslaugomis, ir kokiomis paslaugomis. Anketa buvo platinama per Apklausa.lt, ją užpildė 37 resondentai. Imtį skaičiavome pagal šią formulę

Kadangi tai yra socialogijos projektinis darbas, todėl, reikėjo rinktis paprastesnę atranką ir mažesnę imtį.

Tyrimo metu, buvo apklausti 37 respondentai, kaip rodo duomenys tai buvo 26 moterys ir 11 vyru;

Tyrime amžiaus cenzo nebuvo, apklausoje galėjo dalyvauti žmonės nuo 5 iki 105 metų, tai parodys tyrimo duomenys.

Pagal gautus respondentų atsakymus ir duomenys INTERNETU ZEBRA naudojasi 26 žmonės, parodo tyrimo rezultatai;

Pagal gautus duomenys, INTERNETU ZEBRA NAUDOJASI 18 moterų; ir 8 vyrai;

Pagal anketos duomenys ir duomenų analizę Televizija GALA naudojasi 21 respondentas. Iš duomenų, galima spręsti, kad visgi Televizija GALA naudojasi mažiau respondentų, nei Internetu ZEBRA

Duomenys parodė, jog iš 37 apklautųjų 19 respondentų naudojasi Fiksuoto ryšio telefonu TEO, duomenys parodė jog tai 13 moterų ir 6 vyrai.;

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (4341 žodis)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 181 KB
  • Tyrimas ir vartotojų nuomonė apie TEO.LT teikiamas paslaugas
    10 - 3 balsai (-ų)
Tyrimas ir vartotojų nuomonė apie TEO.LT teikiamas paslaugas. (2016 m. Sausio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/tyrimas-ir-vartotoju-nuomone-apie-teolt-teikiamas-paslaugas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:37