Tyrimas: mokinių socialiniai įgūdžiai ir jų ugdymas


Pedagogikos tyrimas.

Tyrimas mokinių socialiniai įgūdžiai ir jų ugdymas. Tyrimo tikslas. Tyrimo imtis. Ekspertų atranka. Tyrimo etika. Tyrime dalyvavusių sąrašas. Informanto kodas. Vyr. socialinė pedagogė. Šiaulių mokykla. Kvalifikacinė kategorija. Tyrimo rezultatai Kas Jūsų manymu yra socialiniai įgūdžiai. Kategorija Subkategorija. Apibūdinkite vaikų bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimus. Kokią reikšmę turi vaiko emocinis intelektas jo socializacijai. Kaip vaiko socialiniai emociniai įgūdžiai įtakoja mokinių mokymosi rezultatus. Kokių socialinių įgūdžių dažniausiai trūksta mokiniams. Kokius metodus taikote , ugdant socialinius įgūdžius. Kuris taikytas metodas efektyviausias. Ar įtraukiate šeimas į socialinių įgūdžių ugdymą ? Jei taip , tai kokiais būdais. Kaip manote , koks mokyklos vaidmuo ugdant socialinius įgūdžius. Kokie projektai programos vykdomi Jūsų mokykloje ugdant socialinius įgūdžius. Kaip skatinate teigiamą mokinių elgesį. Kaip slopinate neigiamą elgesį.


Aktualumas.Šiandien, visur aplink nuolat vyksta įvairios technologinės, vertybinės permainos. Visuomenė tiek materialiai, tiek ir vertybinėmis nuostatomis tampa nebeatpažįstama, palyginus ją su prieš trisdešimt metų buvusia. Pokyčiai yra kompleksiški, keičiasi beveik viskas, o ypač – požiūris į gyvenimą, karjerą, šeimą, keičiasi prioritetai. Jei anksčiau vienos svarbiausių savybių buvo kuklumas, paklusnumas, nuolankumas, tai šiandien, bene svarbiausiais tampa karjeros siekimas, išsilavinimas, kiekvienas tampa vis labiau orientuotas į individualizmą, karjera tampa lankstesnė, beveik nebėra žmonių, kurie visą gyvenimą būtų praleidę vienoje darbovietėje arba bent vienoje profesijoje, todėl keičiasi ir savybės, kurių turi būti mokomi mokiniai jau mokykloje ar darželiuose. Taip pat vis sunkiau atrasti vieną teiginį, kuriuo visi apibūdintų tam tikrą fenomeną.

Dėl visų išvardintų aspektų keistis turi ir mokykla. Keičiasi mokymosi dalykai, metodai, vertinimo sistemos. Metodai skirtingi, tačiau mokyklų tikslas išlieka toks pat – ugdyti kūrybiškus, gyvenimui pasiruošusius visuomenės narius. Tam, kad būtų išugdyti tokia visuomenė, jau mokykloje yra ugdomi mokinių socialiniai įgūdžiai, literatūroje pavadinami ir gyvenimo įgūdžiais. Šie gyvenimo įgūdžiai apie beveik visas gyvenimo sritis, nuo profesijos iki laisvalaikio. Kiekviename žingsnyje žmogus susidurs su įvairaus pobūdžio problemomis, kuriose jam reikės skirtingų gebėjimų, norint viską teisingai išspręsti. Buvo atliktas tyrimas, kuriame buvo siekiama išsiaiškinti, kaip skirtingose mokyklose ugdomi kiekvienam šiandieninės visuomenės nariui reikalingi socialiniai, arba gyvenimo, įgūdžiai.

Problema. Kas, mokytojų ir socialinių pedagogų manymu, yra socialiniai įgūdžiai, kaip jie ugdomi įvairiose mokyklose ir kokia jų svarba skirtingose situacijose.

Objektas. Įvairių socialinių įgūdžių ugdymo specifiškumas, samprata, įtaka gyvenime ir ugdymo procese.

Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti, kaip skirtingų mokyklų mokytojai ir socialinė pedagogė įvardija, kas yra socialiniai įgūdžiai ir kaip, jų manymų, įvairių socialinių įgūdžių turėjimas įtakoja tolesnė mokinių raidą.

Socialiniai įgūdžiai yra ugdomi įvairiose gyvenimo situacijose bei aplinkose. Kiekvienas tų pačių įgūdžių įgyja skirtingose situacijose, arba atvirkščiai, identiškose situacijose kiekvienas pasiekia skirtingą rezultatą bei įgyja skirtingų įgūdžių bei kompetencijų.

  • Pedagogika Tyrimai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (1885 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos tyrimai
  • Microsoft Word 31 KB
  • Tyrimas: mokinių socialiniai įgūdžiai ir jų ugdymas
    10 - 6 balsai (-ų)
Tyrimas: mokinių socialiniai įgūdžiai ir jų ugdymas. (2016 m. Gegužės 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/tyrimas-mokiniu-socialiniai-igudziai-ir-ju-ugdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 04:14