Tyrimo planas Aviakompanijos įvaizdžio vertinimas


Vadybos tyrimas. Įvadas. Tyrimo organizacijos pristatymas. Įtakos grupės pasirinkimas bei veiksnių, įtakojančių jos įvaizdį apibūdinimas. Tyrimo metodo pasirinkimo pagrindimas. Klausimyno pasirinkimo aprašymas. Klausimyno pateikimas.


DARBO OBJEKTAS – aviakompanijos „X“ įvaizdžio gerinimas.

DARBO TIKSLAS – parengti susistemintą klausimyną, organizacijos įvaizdžiui įvertinti ir patobulinti.

TAIKOMOJI TYRIMO METODIKA – mokslinių literatūros šaltinių analizė, kiekybinis tyrimas, naudojant empirinį respondentų anketavimą, pasitelkiant interneto pagalba, tai yra tiesioginis Online tyrimas bei aprašomoji statistinė duomenų analizė.

Tai yra viena iš lyderiaujančių verslo aviacijos įmonių Rytų Europoje, kurios būstinė įsikūrusi pačiame Europos centre. Sparčiai auganti ir besivystanti įmonė teikia paslaugas jau penktus metus bei yra užsitarnavusi daugelio Lietuvos bei užsienio klientų pasitikėjimą. Organizacijoje dirba profesionalų komanda, kurių kvalifikacija yra nuolat keliama. Patyrę pilotai atitinka tarptautinius standartus ir yra reguliariai egzaminuojami. Bendrovės turimi lėktuvai atitinka visus Civilinės Aviacijos Administracijos keliamus saugumo reikalavimus. Įmonės pagrindinė veikla – užsakomieji tiesioginiai skrydžiai verslo klasės orlaiviais. Personalas orientuotas į klientus, todėl pasiekiamas 24 valandas per parą, 365 dienas per metus. Turėdama neįkainojamą patirtį, teikiant orlaivių valdymo paslaugas bei organizuojant užsakomuosius skrydžius, įmonė taip pat siūlo konsultavimo paslaugas. Aviakompanijos pagrindinės užduotys – užtikrinti klientų komfortą, saugumą bei diskretiškumą. Įmonės tikslas – viršyti klientų lūkesčius

ĮTAKOS GRUPĖS PASIRINKIMAS BEI VEIKSNIŲ, ĮTAKOJANČIŲ JOS ĮVAIZDĮ APRAŠYMAS

Mano tyrimo atveju, aš rinkčiausi antrąją grupę. Verslo klasės aviacija reikalauja nemažai pasiruošimo įmonės vartotojo bei vizualiam įvaizdžiui.

Vartotojo įvaizdį lemia gyvenimo būdas, visuomeninė padėtis ir asmeninės vartotojo savybės. Gyvenimo būdas, asmeniniai poreikiai, interesai, įvairios socialinės pozicijos (amžius, lytis, išsilavinimas) lemia vartotojo požiūrį į įmonę ir jos įvaizdį. Kiekvienas žmogus turi vertybes, kurioms suteikia ypatingą reikšmę bei svarbą. Kiekvienas žmogus savaip vertina ir formuoja savo požiūrį į prekę ar paslaugą.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1409 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 33 KB
  • Tyrimo planas Aviakompanijos įvaizdžio vertinimas
    10 - 5 balsai (-ų)
Tyrimo planas Aviakompanijos įvaizdžio vertinimas. (2015 m. Lapkričio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/tyrimo-planas-aviakompanijos-ivaizdzio-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:23