Tyrimų analizė avalynės parduotuvėje


Vadybos tyrimas. Įvadas. Uab „x“ klientų poreikių tyrimo metodika. Problemos formulavimas, tyrimo tipo parinkimas. Imties, atrankos būdo nustatymas, bei duomenų rinkimas. Tyrimo duomenų analizė. Uab „x“ batų dydžio analizė. Išvados. Priedai. Anketa.


Avalynės parduotuvėje „x“ prekiauja labai plačiu asortimentu vyriškos ir moteriškos avalynės. Batų gamintojai pagrindiniai moterims tai „Vagabond“, „Lorenzo“, „Wawa“ ar „Zaza“. Vyriškos avalynės gamintojų skaičius mažesnis: tai būtų „Bugatti“, taip pat „Wawa“ ir „Zaza“. Tačiau iš avalynės gamintojų batų dydis dažnai neatitinka kliento nešiojamo bato dydžio. Kai kurie batai būna mažesni arba didesniu vienu dydžiu.

Tikslas: Įvertinti Mažeikių regiono gyventojų nešiojamos avalynės dydį pagal gyventojo demografines charakteristikas.

Uždaviniai:

1.Išanalizuoti moteriškos avalynės dydį.

2.Išanalizuoti vyriškos avalynės dydį.

3.Nustatyti nešiojamų batų dydžio priklausomybę nuo amžiaus.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2013 m.
  • 10 puslapių (1300 žodžių)
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 179 KB
  • Tyrimų analizė avalynės parduotuvėje
    9 - 2 balsai (-ų)
Tyrimų analizė avalynės parduotuvėje. (2013 m. Birželio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/tyrimu-analize-avalynes-parduotuveje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 12:47