Tyrimų metodologija Maisto prekybos centrai Tauragėje


Vadybos tyrimas. Įvadas. Maisto prekybos centrų populiarumo tyrimas. Tiriamojo objekto pristatymas. Tyrimo organizavimo etapų pateikimas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų pateikimas ir analizė. Išvados. Literatūra. Priedai.


Tyrimo problema: Ar populiarūs prekybos centrai Tauragėje ir kurie populiarūs?

Tyrimo objektas: Maisto prekybos centrai Tauragėje.

Tyrimo tikslas: Įvertinti maisto prekybos centrų populiarumą Tauragėje.

Tyrimo uždaviniai:

1. Apžvelgti prekybos centrų charakteristiką.

2. Pateigti naudotus tyrimo metodus.

3. Išanalizuoti tyrimo medžiagą.

4. Išsiaiškinti ar pakanka prekybos centrų Tauragėje

Tyrimo metodai:

Mokslines literatūros šaltinių analizė, antrinių duomenų, esančių internetiniuose puslapiuose analizė, įmonės duomenų analizė, anketiniu būdų surinktų duomenų analizė.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2015 m.
  • 21 puslapis (2879 žodžiai)
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 140 KB
  • Tyrimų metodologija Maisto prekybos centrai Tauragėje
    10 - 7 balsai (-ų)
Tyrimų metodologija Maisto prekybos centrai Tauragėje. (2015 m. Sausio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/tyrimu-metodologija-maisto-prekybos-centrai-taurageje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:34