Tyrimų metodologija tyrimas: Chemijos žinių integravimo raiška biologijos pamokoje


Pedagogikos tyrimas. Chemijos žinių integravimo raiška biologijos pamokoje. Integracijos samprata. Filosofiniai aspektai. Socialiniai aspektai. Didaktiniai apskeptai. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Išvados. Literatūros sąrašas. Ar chemijos žinios jums praverčia biologijos pamokose? Ar dažnai atliekate biologijos pomokose užduotis, kuriuose reikia pritaikyti chemijos žinias? Ar taikote chemijos žinias atlikdami biologijos laboratoriniuose darbus? Ar mėgstate biologijos pamokose atlikti užduotis, kuriose reikia pritaikyti chemijos žinias? Ar integruotos pamokos teikia didesnę naudą nei paprastos? Ar pageidaujate, kad integruotos pamokos vyktų dažniau? Ar jums patinka integruotos chemijos ir biologijos pamokos? Ar šiais metais dalyvavote integruotoje pamokoje? Ar mėgstate integruotas pamokas? Ar jums patinka mokytis chemiją?


pateikta diagrama parodo, kad jog 53% apkalutųjų patinka integruotos chemijos ir biologijos pamokos. Reiškia mokytojas geba suorganizuoti naudingas pamokas. Integruotas mokymas skatina mokytojų tarpusavio ir mokinių bendravimą, ugdo komunikavimo ir komandinio darbo įgūdžius. Dėja, net 33% nepatinka, integruotos biologijos ir chemijos pamokos, ir 14% nežino. Iš to dalima daryti išvada, kad mokytojas tūrėtu labiau mokinius įtraukti į integuota veiklą, skirti jiems daugiau dėmesio paaiškinti kas neaišku.

  • Pedagogika Tyrimai
  • 2013 m.
  • 10 puslapių (1468 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos tyrimai
  • Microsoft Word 106 KB
  • Tyrimų metodologija tyrimas: Chemijos žinių integravimo raiška biologijos pamokoje
    9 - 3 balsai (-ų)
Tyrimų metodologija tyrimas: Chemijos žinių integravimo raiška biologijos pamokoje. (2013 m. Balandžio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/tyrimu-metodologija-tyrimas-chemijos-ziniu-integravimo-raiska-biologijos-pamokoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:42