Uab analizė


Verslo analizė. Įvadas. Uab „x“. Uab „x“ verslo makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Teisinė-politinė aplinka. Gamtinė-ekologinė aplinka. Uab „x“ verslo mikroaplinkos analizė. Pirkėjai. Konkurentai. Tiekėjai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Apžvelgus UAB “x” analizę matome, kad įmonė turi vidinį potencialą, todėl turi geras sąlygas išnaudoti išorines galimybes, tačiau visgi silpnybių ir grėsmių ateityje yra, todėl pasinaudojant įmonės turimomis stipriosiomis savybėmis turi būti realizuojamos galimybės, taip pat silpnosios savybės turi būti neutralizuojamos. Stipriosios savybės turi būti naudojamos pavojams (grėsmėms) išvengti. Atsižvelgiant į analizės metu išaiškėjusias silpnąsias savybes, pastarosios turi būti stiprinamos, išnaudojant turimą potencialą.

Bendrovė keldama pagrindinį tikslą – įgijus Neįgaliųjų socialinės įmonės statusą siekti pelno iš ūkinės – komercinės veiklos turėtų pasinaudoti šiais pasiūlymais:

1. Gaminių segmento išplėtimas atneštų naudą ne tik UAB “x” finansinei pozicijai, bet ir dar labiau patenkintų gaminamų prekių pirkėjų, vartotojų poreikius. Todėl reikia kiekvienais metais plėsti rinką, priimti naujus darbuotojus ir tokiu būdu didinti įmonės pelningumą.

2. Daugiau dėmesio turėtų būti skiriama reklamai, visuomenės informavimui, kitiems rėmimo veiksmams.

3. Daugiau dėmesio skirti rinkos analizei, geriau ištirti konkurentus, jų veiklos bei produktų trūkumus ir privalumus.

4. Diegti naujas technologijas.

5. Daugiau dėmesio skirti personalo valdymui, motyvacijai.

6. Domėtis investavimo į bendrovę galimybėmis.

  • Verslas Analizės
  • 2013 m.
  • 11 puslapių (1876 žodžiai)
  • Verslo analizės
  • Microsoft Word 26 KB
  • Uab analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Uab analizė. (2013 m. Gegužės 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:39