UAB Apranga įmonės gamybos išteklių produktyvumo analizė


Apb apranga istorija. Darbo nasumo struktura. Aprangos istorija. Ab apranga istorija. Parduotuves produktyvumas. Apranga kursinis. Gamybines imones produktyvumo didinimas. Gamybos imones kursiniai. Aprangos gamybos imones. Apb apranga išteklių vertinimas.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. I dalis. Duomenys apie apb „Apranga“. Apb „Apranga“ veikla. Apb „Apranga“ struktūra. Apb „Apranga“ istorija. Apb „Apranga“ vertybės. Ii dalis. Įmonės gamybos išteklių panaudojimo efektyvumo analizė. Darbo našumo struktūra. Tumpalaikio ir ilgalaikio turto analizė. Kapitalo struktūra ir darbo pakeitimas kapitalu. Iii dalis. Prekybos išteklių panaudojimo kryptys ir galimybės. Išvados. Literatūra. Priedai: 3 metų balansai.


Mažmeninė prekyba – svarbus Lietuvos bvp (bendrojo vidaus produkto) rodiklis, kuris praėjusiais metais sudarė daugiau nei penktadalį – 20,4 proc. Bvp. Šis verslo sektorius apima prekybą įvairiomis grupėmis prekių, pradedant prekyba variklinėmis transporto priemonėmis ir motociklais, degalais, alkoholio bei tabako gaminiais ir baigiant specializuota prekyba farmacijos ir medicinos produktais bei mažmenine prekyba nespecializuotose parduotuvės, taip vadinamuose prekybos centruose.

Tekstilės, drabužių ir avalynės specializuota mažmeninė prekyba – viena iš mažmeninės prekybos šakų. Šiuo verslu Lietuvoje užsiima keli tūkstančiai bendrovių, kurių apyvartos spartaus ekonomikos augimo laikotarpiu augusios dviženkliais skaičiais praėjusiais, 2009 metais, krito 17 proc.

Augančio nedarbo ir sumažėjusios vartotojų perkamosios galios nulemtas drastiškas mažmeninės prekybos įmonių pardavimų mažėjimas kaip niekad anksčiau skatina šių įmonių vadovus ir savininkus peržvelgti įmonės veiklos rezultatus, efektyvumą ir ieškoti būtų darbuotojų darbo našumui bei produktyvumui didinti.

šio darbo tikslas – ištirti akcinės prekybos bendrovės (toliau – apb) apranga gamybosatliekant uždavinius, šiame darbe taikomi šie darbo metodai: duomenų grupavimas, grafinis vaizdavimas, finansinių atapb apranga vykdo mažmeninę prekybą drabužiais ir aksesuarais baltijos šalyse. Lietuvoje, užimdama 35% drabužių parduotuvių rinkos, apranga yra šios rinkos lyderė. Bendrovė nuo 2003 metų taip pat vykdo veiklą latvijoje, o nuo 2004-ųjų – estijoje. Šiuo metu aprangos grupė baltijos šalyse valdo 107 parduotuvių tinklą: 71 – Lietuvoje, 28 – latvijoje, – estijoje. aprangos grupė plėtoja skirtingų tipųparduotuvių tinklai aprangos galerija Lietuvoje (prekės ženklai diesel , firetrap , g-star , miss sixty , energie , morgan , blend , jack &jones , tom tailor denim , naf naf , broadway ).

moskito latvijoje (prekės ženklai diesel , g-star , blend of america , jack &jones , tom tailor denim , naf naf , broadway ).

Franšizinės parduotuvės, mango , mexx , bershka , pull and bear , stradivarius ir parduotuvių tinklą s. Oliver .

Drabužių verslo žmonėms parduotuvių city tinklas (prekiniai ženklai gerard darel , roy robson , marella , strellson , joop , betty barclay , marlboro classic , apriori , bandolera , tuzzi , mariella rosatti , karl lagerfeld , o taip pat armani collezioni , tommy hilfiger , hugo , polo ralph lauren , furla , cocinelle , francesco biasia ).

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 15 puslapių (2702 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 654 KB
  • UAB Apranga įmonės gamybos išteklių produktyvumo analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB Apranga įmonės gamybos išteklių produktyvumo analizė. (2011 m. Birželio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-apranga-imones-gamybos-istekliu-produktyvumo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:12