UAB "Apranga" rinkodaros analizė


Marketingo analizė.

Įvadas. UAB „Apranga“ organizacijos pristatymas. UAB „Apranga“ misija, vizija, vertybės. Marketingo komplekso elementų apibūdinimas. UAB „Apranga“ swot analizė. UAB „Apranga“ išorinės aplinkos analizė (pest). Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiandieninės verslo konkurencijos kontekste įmonių siekis yra įsitvirtinti rinkoje ir joje išsilaikyti. Kiekvienos įmonės veiklos tikslas yra gauti didesnį pelną. Todėl visoms įmonėms yra reikalinga profesionaliai sudaryta strategija – veiksmų planas, kuris padeda efektyviai išsilaikyti šiuolaikinėje nuolat kintančioje rinkoje. Įmonės strategijos paruošimas apima rinkos tyrimus, įmonės stipriųjų ir silpnųjų pusių analizę bei galimybių ir grėsmių analizę. Strategija įmonei reikalinga kasdieninėje veikloje, taip pat ruošiant verslo planus finansavimui gauti iš įvairių institucijų, bankų. Strategijos neturinti įmonė yra mažiau konkurencinga rinkoje. Nagrinėjama įmonė egzistuoja drabužių pardavimo rinkoje ir tam, kad išliktų, turi daryti viską.

Darbo tikslas – išanalizuoti pasirinktą organizaciją.

Darbo uždaviniai :

Apibūdinti aplinkos galimybes ir grėsmes šios įmonės atžvilgiu;

Apibūdinti marketingo komplekso elementus;

Įvardinti ir pagrįsti su kuo įmonė susiduria dažniau – galimybėmis ar grėsmėmis.

„Aprangos“ grupė – mažmeninės prekybos lyderė Baltijos šalyse, užimanti 35% Lietuvos drabužių rinkos. Nuo 1945 iki 1992 metų veikė valstybinė drabužių ir avalynės didmeninės prekybos bazė, kuri užsiiminėjo tik didmenine prekyba. 1993 metais buvo įregistruota akcinė prekybos bendrovė „Apranga“ bei atidaroma to paties pavadinimo parduotuvė. Po privatizacijos bendrovė atsisakė didmeninės prekybos ir ėmė plėsti nuosavą mažmeninės prekybos tinklą Lietuvoje. 2003-ųjų metų pradžioje įmonė pradėjo savo veiklą Latvijoje, o 2004-aisiais – Estijoje. Šiuo metu „Aprangos” grupė Baltijos šalyse valdo 175 parduotuvių tinklą. 200 prekės ženklų, 14 dukterinių įmonių, 1 911 darbuotojai, 78 900 kv.m. parduotuvių plotas. Kompanija yra bendradarbiaujanti su garsiausiais prekės ženklais Europoje ir pasaulyje. UAB „Apranga“ veikia keliuose segmentuose: Ekonominis, Jaunimo, Verslo, Prestižo, Avalynės parduotuvės, Išparduotuvės. Kompanija ir prekių ženklai gerai žinomai  Lietuvoje, o pagal dydį ir parduotuvių plotą neturi konkurentų.

UAB „Apranga“ savo klientus patraukia ir išlaiko siūloma aukšta kokybe bei gausiu asortimentu. Todėl nagrinėjamosios įmonės pirmumo tikslai yra paveikti vartotojus ir nugalėti savo konkurentus nuolatiniu gaminių kokybiškumu taip pat mažinant kainą.

  • Marketingas Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1726 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 48 KB
  • UAB "Apranga" rinkodaros analizė
    10 - 7 balsai (-ų)
UAB "Apranga" rinkodaros analizė. (2016 m. Gegužės 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-apranga-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:29