UAB „Baltijos gėrimai“ informacija apie įmonę praktikos ataskaita


Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės veiklos aprašymas. Įmonės rinkodaros tikslas. Rinkodaros veiklos analizė. Prekių politika. Kainodaros politika. Rėmimo politika. Paskirstymo politika. Išorinės aplinkos veiksnių analizė Uab „Baltijos gėrimai“. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Praktikos vertinimas. Išvados. Literatūra.


Bendrovė įsteigta „Coca – Cola” produktų platinimui Šiaurės Lietuvoje. Sėkmingas darbas su šia produkcija leido įmonei pelningai dirbti ir plėsti savo veiklą. Šiuo metu įmonė verčiasi mažmenine ir didmenine prekyba maisto prekėmis.

2000 metais bendrovė buvo priimta į prekybos tinklą „Aibė“. Tinklo tikslas – gauti papildomą naudą pasirenkant tiekėjus, tiekiančius geriausiais prekes bei suteikiančius išskirtines nuolaidas, kokios gali būti gaunamos darant labai didelę apyvartą.

UAB „ Baltijos gėrimai“ pati reguliuoja prekių asortimentą, renkasi tiekėjus.

UAB „Baltijos gėrimai“ turi 18 maisto parduotuvių. Čia ne tik didžiausias prekių pasirinkimas, bet ir mažiausi prekių antkainiai. Be maisto produktų prekiaujama ir pramoninėmis prekėmis , o Joniškio rajono kaimo parduotuvėse ir statybinėmis medžiagomis.

B. Karlof , F. Lovingsson (2006, p. 255) teigia, kad rinkodara, arba marketingas, reiškia paklausos kūrimą, o pardavimai reiškia užsakymų gavimą. Kasdieniame vartojime rinkodaros terminas yra laisvai vartojamas įvardijant abu procesus, platinant informaciją apie produktus ir faktiškai juos parduodant.

Per praėjusius metus įmonė suremontavo 4 – ias kaimo parduotuves. Per artimiausius penkerius metus įmonė planuoja atnaujinti dar 4 – ias parduotuves, taip pat, kai kuriose parduotuvėse bus atnaujinami kasos aparatai, stebėjimo kameros ir kiti įrenginiai.

Įpakavimas. Kad prekių kokybė būtų išsaugota, jos prieš transportavimą yra įpakuojamos. Įmonė prekėms įpakuoti naudoja kartonines arba fanerines dėžes, padėklus, perregimą plėvelę. Tai priklauso nuo prekės pobūdžio ir užsakyto kiekio.

UAB „Baltijos gėrimai” savo veikloje naudoja dvi kainų strategijas: kainos ir kokybės bei į konkurentus orientuotą strategijas. Čia vėl lemiamas veiksnys yra pati prekė, jos tipas. Kadangi įmonės prekės yra plataus vartojimo, ji įvesdama į rinką naują prekę naudoja į konkurentus orientuotą strategiją. Tokiu būdu naujam gaminiui nustatydama mažesnę kainą nei konkurentų. Tačiau vėliau jos būna pervedamos į kainos ir kokybės strategiją. Todėl galima sakyti, kad UAB „Baltijos gėrimai” pasirinkta kainų strategija yra kainos ir kokybės strategija. Kaip žinome yra devyni šios strategijos variantai:

Dar vienas veiksnys, pritraukiantis klientus rinktis būtent UAB „Baltijos gėrimai” prekes yra tas, kad įmonė taiko nuolaidas. Parduotuvėse taikomos nuolaidų kortelės, o pirkėjams perkantiems didelį kiekį įmonė naudoja kiekybinę nuolaidą. Kiekybines nuolaidas įmonė naudoja tiems klientams, kurie užsako didelį prekių kiekį. Kuo užsakomų prekių kiekis didesnis, tuo didesnė ir nuolaida.

  • Vadyba Praktikos ataskaitos
  • 2015 m.
  • 15 puslapių (2674 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 26 KB
  • UAB „Baltijos gėrimai“ informacija apie įmonę praktikos ataskaita
    10 - 5 balsai (-ų)
UAB „Baltijos gėrimai“ informacija apie įmonę praktikos ataskaita. (2015 m. Kovo 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-baltijos-gerimai-informacija-apie-imone-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:03