UAB Biok laboratorija marketingo elementų analizė


Marketingo referatas.

Įvadas. Įmonės įkūrmo aprašymas. Produktas. Kainos analizė. Pardavimo kanalai. Pardavimų skatinimas, reklama. Darbuotojai. Viešieji ryšiai. Išvados. Šaltiniai.


Pasirinkau nagrinėti įmonę UAB "BIOK laboratorija", nes daugumos iš mano pažįstamų moterų kosmetinėse, pastebėjau pasikartojančius šios įmonės produktus. Šiame referate nagrinėsiu šios įmonės raidą ir jos sėkmingą kelią į vieną iš populiariausių prekinių ženklų Lietuvoje.

1. Išanalizuoti su įmonės veikla, jos siūloma produkcija ir kaina.

Susipažinus su produktų įvairove, galima teigti, jog pasiūla išties yra labai plati ir rinktis iš produktų gali visi: moterys, vyrai, vaikai. Palyginus prekės išvaizdą su kitų įmonių prekėmis, skirtumas nėra didelis. Šiais laikais vis dar nutinka taip, kad pirkėjas labiau pasikliauja prestižu ir jau seniau rinkoje esančio produkto išvaizda, galbūt baimė ir nenoras rizikuoti. Bet tai nenulemia produkto sekmės, nes jis vis dar yra populiariausias Lietuvos kosmetikos rinkoje. Šie produktai yra tikrai prieinami visiems, laisvai parduodami. Ši įmonė sukelia pasitikėjimo jausmą, nes dauguma atsiliepimų yra tik teigiami ir įvykus kokiam nors incidientui yra laisvai pateikti asmenys ir jų duomenys, todėl žmonės nebijo ir laisvai gali kreiptis.

Kaip jau ir minėjau šios prekės yra prieinamos visiems ir pagal kainą produktą šios įmonės gali įsigyti visi, tai palengvina kelia į lietuvių moterų kosmetines, nes kaip žinome ne visos lietuvės yra pažengusios kosmetikos srityje ir dauguma renkasi lietuviškas prekes, užtikrinant jų kokybę.

Pirkėjas gali naudoti kainą ne tik kaip išlaidų bet ir kaip produkto kokybės indikatorių, UAB BIOK laboratorija tinkama visų pirma todėl, jog įmonė negali parinkti perdaug žemos kainos, dėl galimos žemos kainos asociacijos su žemesne kokybe. Antra, tikslinis segmentas gali nenorėti už lietuvišką prekę mokėti tiek pat kiek už kitus, jau gerai žinomus prekės ženklus tokius kaip Biotherm, Madara ir pan. Taigi kaina negali būti žemesnė kaip 8eur ir aukštesnė kaip 25eur.

  • Marketingas Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Viktorija
  • 12 puslapių (1456 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 142 KB
  • UAB Biok laboratorija marketingo elementų analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB Biok laboratorija marketingo elementų analizė. (2017 m. Spalio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-biok-laboratorija-marketingo-elementu-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 21 d. 10:21