UAB „Delta Transportas“ maršrutų optimizavimas


Logistikos skaidrės.

UAB „Delta Transportas“ maršrutų optimizavimas. Įmonės „Delta Transportas“ pristatymas. UAB „Delta Transporto“ nuosavų automobilių parkas 1995-2015m. UAB“Delta Transportas“ konkurentų automobilių parkai 2015m. Koks turi būti optimalus maršrutas? (N = 15). Kokie kuro taupymo būdai labiausiai pasiteisina įmonėje? (N=15). Dabartinis maršrutas Lietuva – Šveicarija (per Frankfurt Oder). Bendros viso maršruto Kalvarija – Frankfurt Oder – Basel išlaidos. Siūlomas optimalus maršrutas Lietuva – Šveicarija (per Gorlitz). Bendros viso maršruto Kalvarija – Gorlitz – Basel išlaidos. Dabartinis maršrutas Vilnius – Maskva (per Baltarusiją). Bendros maršruto Vilnius – Baltarusija – Maskva išlaidos. Siūlomas maršrutas Vilnius – Maskva (per Latviją). Bendros maršruto Vilnius – Latvija – Maskva išlaidos. Išvados. Siūlymai.


Problema – kaip galima būtų optimizuoti UAB „Delta Transportas“ pervežimo maršrutus ir jų sąnaudas? Darbo tikslas - išanalizuoti UAB „Delta Transportas“ maršrutų optimizavimui bei sąnaudų mažinimui taikytinas priemones. Darbo uždaviniai: Atlikti mokslinės literatūros analizę maršrutų optimizavimo tema; Išnagrinėti UAB „Delta Transportas“ veiklą, bei nustatyti, kodėl vykdant pervežimus yra naudojamos tokios didelės sąnaudos; Remiantis interviu tyrimo rezultatais ir įmonės veiklos analize apibendrinti įmonės situaciją; Pateikti įmonės maršrutų optimizavimo planą; Pateikti išvadas ir siūlymus. Metodai: mokslinės literatūros šaltinių analizė, pirminių ir antrinių duomenų analizė, interviu, stebėjimas.

Koks turi būti optimalus maršrutas? (N = 15).

Kokie kuro taupymo būdai labiausiai pasiteisina įmonėje? (N=15).

Dabartinis maršrutas Lietuva – Šveicarija (per Frankfurt Oder).

Bendros viso maršruto Kalvarija – Frankfurt Oder – Basel išlaidos:.

Siūlomas optimalus maršrutas Lietuva – Šveicarija (per Gorlitz).

Bendros viso maršruto Kalvarija – Gorlitz – Basel išlaidos:.

Bendros maršruto Vilnius – Baltarusija – Maskva išlaidos:.

Maršruto atstumas: 1869 km Sunaudojamas kuro kiekis: 598,08 l Vairuotojo alga: 300 Eur Bendris išlaidos: 1210,11 Eur.

Bendros maršruto Vilnius – Latvija – Maskva išlaidos:.

Maršruto atstumas: 1948 km Sunaudojamas kuro kiekis: 623,36 l Vairuotojo alga: 300 Eur Bendris išlaidos: 1198,98 Eur.

Remiantis UAB“ Delta Transportas“ maršrutų sąnaudų, išaiškinta kad dabartinis maršrutas, važiuojant su eksportu iš Lietuvos į Šveicariją (važiuojant per Frankfurt Oder), yra neoptimalus, nes jame yra labai daug mokamų kelių Lenkijoje, taip pat nuo Frankfurt Oder važiuojant per Vokietiją iki Šveicarijos, yra didelis atstumas, o ten būna didelės spūstys, dėl kelio darbų bei avarijų.

  • Logistika Skaidrės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Ntelio
  • 18 puslapių (623 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos skaidrės
  • MS PowerPoint 797 KB
  • UAB „Delta Transportas“ maršrutų optimizavimas
    10 - 2 balsai (-ų)
UAB „Delta Transportas“ maršrutų optimizavimas . (2017 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-delta-transportas-marsrutu-optimizavimas.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 13 d. 20:49