UAB Druskininkų Rasa marketingo planas


Marketingo planas.

Turizmo ir rinkodaros katedra. UAB „ druskininkų rasa “ marketingo planas. „ druskininkų rasa “, UAB marketingo planas. Apie UAB „ Druskininkų RASA “. Įmonės filosofija ir strateginiai tikslai Vizija , misija , vertybės Vizija. Strateginiai tikslai finansiniai , nefinansiniai. Įmonės vidinės aplinkos analizė. Naujo patobulinto produkto kūrimas įvertinus rinkos duomenis ir produkto gyvavimo ciklo fazę. Prekinio ženklo strategija. PŽ identiteto nustatymas. PŽ vystymo strategija. Pagrindiniai makro aplinkos veiksniai. Tipinis vartotojo portretas. Vartotojų tyrimas Tyrimo tikslas. Tyrimo metodas ir eiga. Tyrimo rezultatai ir išvados. Tikslinės rinkos. Marketingo strateginiai tikslai UAB “ Druskininkų RASA ” tikslinės rinkos ir pozicionavimas. Marketingo strategija ir tikslai. Produkto paslaugos analizė. Vartotojo santykių su įmone tobulinimas. Produkto paslaugos tobulinimas. Kainodaros sprendimai Kainodaros tikslai. Vartotojo suvokiamos produkto vertės nustatymas. Konkurencinių produktų kainos pasiūlymai rinkoje. Taikomas kainodaros metodas. Galutinių kainų nustatymas. Marketingo komunikacijos strategija. Marketingo komunikacijos tikslus. Rėmimo priemonės Pagrindinė komunikacinė žinutė Pasirinktos medijos.


Taip pat 2009 metais natūralus mineralinis vanduo RASA vėl įvertintas aukso medaliu.

Įmonės „Druskininkų RASA“ UAB vadovė-Jolita Jolanta Sinevičienė. Šiuo metu, VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis įmonėje dirba 88 darbuotojai

Misija- UAB „Druskininkų RASA“ misija yra tiekti vartotojams neskiestą, be priedų natūralų mineralinį vandenį kupina mineralų bei vitaminų, tiesiai iš gręžinių.

Vertybės- Profesionalumas, tobulėjimas, produkto kokybė, veiklos kokybė, pagarba ir dėmesys vartotojui, bei darbas naujausiomis technologijomis

4. 1. Naujo/patobulinto produkto kūrimas (įvertinus rinkos duomenis ir produkto gyvavimo ciklo fazę).

4.1 2009 metais natūralus mineralinis vanduo RASA vėl įvertintas aukso medaliu.

Įmonės prekės išskyrimas iš kitų prekių - siūloma didesnę vertę nei konkurentų. Įmonės konkurencinis pozicionavimas yra pagrįstas kainomis, kokybės ir teikiamų paslaugų deriniu

4.2 Strategija yra paprasta , tai kaip ir parašyta viršuj - išskyrimas iš kitų prekių gerom kainom ir kokybės lygiu

Dėl politinų veiksnių, tokių kaip konkurencija įmonė patiria perteklių ir turi pristabdyti gamybą, labiau plėstis į rinką arba netgi sumažinti kainą, padaryti akcijas.

Kadangi Druskininkų mineralinis vanduo RASA gaunamas iš mineralinių šaltinių kyla daug socialinių problemų, tokių kaip gamtosaugos problemos.

Druskininkų mineralinis vanduo RASA turi atrasti naujas technoligijų galimybes, prisitaikyti prie žmonių norų ir poreikų, kurti tai kas patinka žmonėms, kas jiems patrauklu ir naudinga.

Kiti mineralinio vandens gamintojai ir platintojai ("Vichy", "Vytautas", "Borjomi" ir t.t.) Ypač aktūalūs lietuvių rinkos gamintojai.

Kiti vaisvandenių, sulčių, nektarų gamintojai ir platintojai ("Cido", "Tymbark", "Pepsi", "Sprite", "Nestea" ir t.t.)

Tyrimo tikslas: Nustatyti mineralinio vandens "Druskininkų Rasa" vartotojų nuomonę apie produktą ir sužinoti trūkumus, bei vartotojų poreikius.

  • Marketingas Planai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Gabrielė
  • 12 puslapių (1478 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo planai
  • Microsoft Word 46 KB
  • UAB Druskininkų Rasa marketingo planas
    10 - 2 balsai (-ų)
UAB Druskininkų Rasa marketingo planas. (2017 m. Lapkričio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-druskininku-rasa-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 25 d. 10:00