Uab Ego business konkurencijos analizė ir prognozavimas


Ekonomikos skaidrės. Uab ,,ego business “ konkurencijos analizė ir prognozavimas. Tikslas ir uždaviniai. Apie įmonę. Įmonės pirkėjai. Kodėl pirkėjai perka įmonės produkciją? Prekių pasiūla. Konkurentai. Kokie substitutai egzistuoja įmonės produkcijai ir kas juos tiekia? Lietuvos prekybos baldais rinkoje veikiančių įmonių tipai. Uab ,,EGO BUSINESS“ pajamos. 2010-2013 m. , tūkst. Lt. Apklaustųjų mėnesio pajamos, proc. Kodėl įmonė gavo pelną (nuostolį) per praėjusius metus? Kokie pokyčiai praeityje buvo svarbūs įmonei? Vidutinio darbo užmokesčio augimo prognozė. Įmonės veiklą įtakosiantys veiksniai. Įmonės veiklos perspektyvos. Išvados.


Darbo tikslas: atlikti UAB ,,EGO BUSINESS“ įmonės aplinkos analizę ir pateikti veiklos prognozes 2015 – 2016 m. Darbo uždaviniai: pateikti UAB ,,EGO BUSINESS“ veiklos charakteristiką; apibūdinti UAB ,,EGO BUSINESS“ tikslinius pirkėjų segmentus; Identifikuoti pokyčius įtakojančius UAB ,,EGO BUSINESS“ ir jos konkurentų veiklą; Nustatyti veiksnius lemsiančius UAB ,,EGO BUSINESS“ ir jos konkurentų veiklą 2015 – 2016 m.

Įmonė atliko tyrimą, kuriuo siekė ištirti UAB ,,EGO BUSINESS“ baldų pirkėjus. Buvo išskirti trys kriterijai: lytis, amžius ir mėnesinės pajamos. Pagal lytį respondentai pasiskirstė sekančiai: 34 proc. respondentų moterys, 18 proc. – vyrai. Pastebėta tendencija, kad moterys skiria daugiau laiko susipažinimui su baldais, kuriuos ketina įsigyti, nei vyrai. Pagal amžių, išskiriamos dvi pagrindinės mažiaus kategorijos 31-40 m. mažiaus kategorija, kuriai priskiriami 23 proc. respondentų ir 41-50 mažiaus kategorija – 18 proc. respondentų.

Apklaustų UAB ,,EGO BUSINESS“ vadybininkų nuomone įmonės produkcijos paklausą tarp pirkėjų lemia šie pagrindiniai veiksniai: Priimtina kaina Tenkinanti kokybė Greitas baldų pristatymas Galimybė susikomplektuoti reikiamus baldus iš kart žinant kaip jie atrodys UAB ,,EGO BUSINESS“ organizuojamos pardavimų skatinimo priemonės (akcijos ir išpardavimai) Greitas ir kokybiškas aptarnavimas.

UAB ,,EGO BUSINESS“ prekių pasiūla susideda iš šių grupių:.

Kokie substitutai egzistuoja įmonės produkcijai ir kas juos tiekia?

Išskiriami substitutai, kuriuos galima klasifikuoti sekančiai: baldai gaminami pagal individualų užsakymą (gamina UAB ,,Diforma“) baldai gaminami iš natūralaus medžio (gamina UAB ,,Alksnio baldai ir co”) itališki baldai (prekiauja UAB ,,Tomasella”) restauruoti baldai (gamina UAB ,,Deco Home“) sendinti baldai (prekiauja UAB ,,Vedrana“) IKEA baldai (prekiauja IKEA).

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (883 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 607 KB
  • Uab Ego business konkurencijos analizė ir prognozavimas
    10 - 10 balsai (-ų)
Uab Ego business konkurencijos analizė ir prognozavimas. (2015 m. Gruodžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-ego-business-konkurencijos-analize-ir-prognozavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:17